Wpis z mikrobloga

@4191727801: mówiłeś o jakiś 1.8 czy 2.0. odpowiednikiem takiej pojemności jest 1.4-1.6 turbo i sorry ale w tym porównaniu wolnossący to porażka. A co do 1.2 w Suzuki. Mówisz o Swifcie? Jeździłem tym i 100x wolę 1.0 boosterjet
  • Odpowiedz
@4191727801: Spoko?? Chyba do jazdy po podwórku, bo takim 1.8 5 skrzynia na krajówce trzeba piłować, żeby tira wyprzedzić, a już nie mówię jak trafisz na kolumnę takich rodzynków
  • Odpowiedz
@ajgoron: Wysoki wykup, leasing w masterlease.


@myszczur: Moim zdaniem masterlease daje jedne z #!$%@? warunkow leasingow ktore lacznie wychodza w okolicach 117-119%, ich trik polega tylko na tym ze maja niska rate ale co z tego jak calkowite koszta duzo wyzsze niz inne leasingi.
  • Odpowiedz
@frapson przy byle jakim wyprzedzaniu w wolnossącym trzeba dawać redukcję z 5 na 3 najlepiej żeby wszedł max moment.

A wtedy spalanie z 7l szybuje do 20l.

A takim 1.0 turbo? Nie ważne czy jest 3 czy 5, jedzie tak samo.
  • Odpowiedz
@4191727801: Wolnossaki również polecam. Przesiadłem się z 1.9 jtd na 1.6 mpi i bardzo podoba mi się charakterystyka tego silnika. Turbodziury brak - jak chce #!$%@?ć to trzymam na wysokich obrotach, jak jeżdżę normalnie to jeżdżę normalnie :). Proste jak konstrukcja cepa.
  • Odpowiedz
I się zaczęło pierd&$enie januszy bo turbo bo śrurbo hukowe, wsiądzcie w coś co ma turbo i sami zobaczcie jak się fajnie jeździ gdy przebieg momentu obrotowego jest płaski jak naleśnik od samego dołu do niemal samej góry.
A koledze @myszczur gratuluję zakupu, bo byłem bardzo zainteresowany i30 ale w salonie Hyundaia nie byli zbyt elastyczni, ale samo auto świetnie poskładane a silnik bardzo cichy, niech pożera kilometry ( ͡º ͜
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@mariusz_and: Fajnie to się jeździ samochodem z kompresorem ale i to najlepiej takim stałoobjętościowym który może wygenerować dosłownie płaski moment do samych 5-7k czyli najbardziej użytecznego zakresu
Choć kompresory stalocisnieniowe też niczego sobie reakcja na gaz jak wolnossacy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@4191727801: mam obecnie dwa samochody 2.0, jeden z turbo, jeden wolnossacy. Przepaść mocy jest ogromna, wolnossacy zaczyna kręcić się koło 4 tys, turbo jedzie na lajcie od 3 tys. Spalanie podobne. Różnica ponad 100KM mocy
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
2 lata, OC, AC, NNW - 950 brutto - bez wpłaty wstępnej, realny koszt to 649 zł/miesiąc.
@myszczur: o co chodzi z tym realnym kosztem? Ile wykup?
  • Odpowiedz