Wpis z mikrobloga

@HalfGod: A jaki ma sens sponsorowania przez orlen małopolskiego pikniku lotniczego? chętnie zobaczę te dane dotyczące oglądalności dawaj. Idąc takim tokiem myślenia sponsorów powinny mieć tylko topowe ekipy, a w każdej serii motorsportowej powinny jeździć topowe 3 teamy czyli 6 aut.
@LexiFleksi nie odpowiada się pytaniem na pytanie, więc wyjaśnij jaki. Jestem ciekaw porównania. Mógłbyś zapytać też po co Pepsi się reklamuje skoro każdy ją pije, ale ja pytam jaki sens miałaby reklama Pepsi na dziurawych puszkach.
@duzy-Joe myślę że umiejętności kierowcy tutaj, przy tych różnicach czasowych, nie grają aż takiej roli żeby znacząco podwyższyć pozycję. Poza tym RK marketingowo miał być filarem tego zespołu, nie tylko rozpoznawalny w calym motorsporcie, ale tutaj też ma wręcz rolę jeżdżącego dyrektora xD
@HalfGod: z tego co słyszałam, to podobno orlen się chciał w dtm reklamować, bo wykupił któreś stacje benzynowe w niemczech czy coś takiego. ale czy im ta reklama wyszła to trzeba się niemców zapytać czy jeżdżą na tamte ich stacje teraz ¯\_(ツ)_/¯
@ppiasq: W Niemczech DTM nie jest niszową serią. Jeżeli Orlen chciał zareklamować się głównie na rynku niemieckim to nie mogli wybrać nic lepszego niż DTM. Wybrali tylko #!$%@? okres, gdzie mercedesa już nie ma, audi nie będzie. Zostało tylko bmw i jakoś uda się przetrwać tej serii, bo mieli ja rozwiązać w #!$%@?. Trzeba tez brać pod uwagę, ze nie przewidzieli tez tego, ze ten paździerz-zespół będzie zamykał stawkę xD
@HalfGod: Może też ktoś tam u nich uznał, że w ten sposób pokażą inwestorom, że firma prężnie działa, rozwija się i stać ich na takie „inwestycje” jak stworzenie własnego zespołu ¯_(ツ)_/¯
@OWeN96 bmw już w tamtym sezonie było zdominowane przez Audi, nie wiem jak wcześniej, a Orlen zdecydował się na swój zespół fabryczny a nie na sponsoring istniejącego zespołu BMW.