Aktywne Wpisy
Bloodwyn55a +83
Cześć Mirki, chciałbym opisać sytuację na prywatnym parkingu zarządzanym przez firme IT Parking sp. z o.o. i jednocześnie przestrzec przed ich praktykami, może to uchroni któregoś z Was przed mandatem i kopaniem się z koniem potem.
Ps. Wiem, że zielonka ale siedzę tu z Wami na innym koncie od 10 lat także spokojnie ;) Jedynie chcę pozostać anonimowy.
Tl;dr: Firma wystawiła mi "Dodatkową Opłatę Parkingową" za korzystanie z ich parkingu, pomimo posiadania
Ps. Wiem, że zielonka ale siedzę tu z Wami na innym koncie od 10 lat także spokojnie ;) Jedynie chcę pozostać anonimowy.
Tl;dr: Firma wystawiła mi "Dodatkową Opłatę Parkingową" za korzystanie z ich parkingu, pomimo posiadania
zdjecie_z_wenszem +1131
Miesiąc temu zd@@@ył mi się monitor (tzn nie widzi podpiętego urządzenia - tak to se świeci). Oddałem do sklepu bo jeszcze był na gwarancji. Miły pan mnie poinformował przy odbieraniu tego złomu, że cała procedura może się przedłużyć "nawet do miesiąca" bo #pandemia. Myślę sobie 'OK - mam jeszcze TV i jakoś to przeboleję'.
No i mija właśnie ten miesiąc (20 dni roboczych) a ja nadal nie mam monitora, nie dostałem żadnego info co się z nim dzieje, na stronie sklepu jest info że "trwa weryfikacja przez autoryzowany serwis". Ale to info było tam już dwa dni po zostawieniu monitora w sklepie. Jak pójdę czy zadzwonię to jestem w 100% pewny że odbiję się od ściany i usłyszę "nie mamy pańskiego monitora - trzeba czekać"
No i ile to może jeszcze trwać? Bo regulaminowe 14 dni już minęło dawno temu
#pytanie #reklamacja #kiciochpyta
Gwarancja to DOBROWOLNE świadczenie producenta i jeżeli tam będzie zapis że naprawiają przez 3 miesiace to tak jest.