Wpis z mikrobloga

Mirki jak to jest obecnie z reklamacjami i serwisem w dobie #koronawirus?

Miesiąc temu zd@@@ył mi się monitor (tzn nie widzi podpiętego urządzenia - tak to se świeci). Oddałem do sklepu bo jeszcze był na gwarancji. Miły pan mnie poinformował przy odbieraniu tego złomu, że cała procedura może się przedłużyć "nawet do miesiąca" bo #pandemia. Myślę sobie 'OK - mam jeszcze TV i jakoś to przeboleję'.

No i mija właśnie ten miesiąc (20 dni roboczych) a ja nadal nie mam monitora, nie dostałem żadnego info co się z nim dzieje, na stronie sklepu jest info że "trwa weryfikacja przez autoryzowany serwis". Ale to info było tam już dwa dni po zostawieniu monitora w sklepie. Jak pójdę czy zadzwonię to jestem w 100% pewny że odbiję się od ściany i usłyszę "nie mamy pańskiego monitora - trzeba czekać"

No i ile to może jeszcze trwać? Bo regulaminowe 14 dni już minęło dawno temu

#pytanie #reklamacja #kiciochpyta
  • 3