Wpis z mikrobloga

@everytime: Jak jeździłem jako kurier rok temu w sierpniu to przez takich miałem śmierć w oczach po 3 razy dziennie XD Swoją drogą już wole takiego #!$%@? niż #!$%@?ńca w ursusie z przyczepą bez świateł w nocy, wyjeżdżający na droge bez patrzenia się na nic, to jest dopiero hardkor a zdarza się regularnie.
  • Odpowiedz
@timek1119: #!$%@? to kogo obchodzi, to jest nielegalne i nie powinni tak jeździć. To jest właśnie jeden z efektów tego że policja w dupie ma wioski i działa praktycznie tylko w miastach podczas gdy na wsiach #!$%@? się całkowite eldorado i na drodze każdy ma #!$%@? na wszystko. Na niektórych drogach pomiędzy wsiami to podejrzewam że średnie prędkości są wyższe niż na autostradach.
  • Odpowiedz
@garfyld: No fajnie że ty o żadnym takim wypadku nie słyszałeś, tylko wypadków tego typu z kombajnami jest co najmniej kilka rocznie. Ostatni i tu cię zaskocze, był wczoraj koło Grunwaldu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@everytime: kilka lat temu niedaleko mojej miejscowości zginęły 3 młode dziewczyny - jechały autem i w nocy na zakręcie wpakowały się pod kombajn z założonym hederem.
Masakra - jechały cinquecento, poćwiartowało je na kawałki

Od tego wypadku kombajny mają demontowane hedery na przejazdy albo przed nimi jedzie pojazd pilotujący
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@GwaltowneWypaczenieCzasoprzestrzeni: @carumus1: wuja który pracuje jako elektryk, poprawiał po tej akcji stacje transformatora. Wlasciciel nie zabezpieczyl maszyny podczas naprawy skrzyni, ta stoczyła się omijając o kilka centów dom, po czym #!$%@? się w słupa i takiego oto fikołka zaliczyła. Koszty całej akcji, nie licząc straty kombajnu, to kwota około 70k :D
BTW. Mojego padre rekord jakoś się trzyma
  • Odpowiedz
bardzo trafne porównanie xD


@BotRekrutacyjny: ja już się nauczyłem że albo przepisów przestrzegasz, jakie by one nie były, albo nie. Dopóki łamiesz przepisy to stwarzasz zagrożenie kilka rzędów wyższe niż ich przestrzegając.
  • Odpowiedz
@BotRekrutacyjny: jeśli ktoś Ci zadał pytanie to albo odpowiadasz na nie pytaniem które faktycznie się z nim wiąże albo odpowiadasz i zadajesz swoje pytanie. Na Twoje pytanie jednak odpowiem: nie chcę mieszać się w Twoje chore fantazje.
  • Odpowiedz
@darek_wejder: @tellet: i inni czepiający się, że kombajnista (nie rzadko świadczący usługi tylko więc czas to pieniądz) nie zdejmuje headera jak przejeżdża z pola na pole. Jak można się #!$%@?ć w takiego bydlaka i mieć do kogoś pretensje, że co? Że się go nie widziało? Może trzeba oddać prawko jeśli nie widzi się tak dużego obiektu na drodze?
Pewnie w 90% to wina kierowców którzy #!$%@?ą i mają nadzieję, że
  • Odpowiedz
Założenie hederu w bizonie to robota na godzinę i to we 2 osoby bo w jedną jest to niemal nie możliwe już nie wspominając że trzeba mieć równy teren albo spuszczać powietrze z kół.

podkopanane koło. Ok z ta godzina to przesadziłem ale podpinanie hederu jest po prostu uciążliwe bo wózek jest za niski a poloute błędu bardzo małe


@Janusz_Rekina: wózek nie jest za niski, po prostu tolerancja gdzie się trzeba
  • Odpowiedz
masz rację, dlatego zawód pilota gabarytów jest niepotrzebny. Na drogach tylko selekcja naturalna. Jaśniepan rolnik robi chlibek i ma prawo jechać całą drogą. Tylko jego czas jest ważny, on świadczy #!$%@? usługi, przecież żniwa to tylko pare tygodni, jak #!$%@? błota na drogę - no #!$%@? - będzie koła mył przed wyjazdem z pola? Przecież on mnie karmi... idzie się przyzwyczaić
  • Odpowiedz