Wpis z mikrobloga

@hal0: Swoją drogę paradne, że gra która jest wydana od ładnych paru lat swoje plany rozwojowe na następne parę lat czerpie z gry, w której te ficzery są, a mimo tego gra jest w alfie od... wielu lat i mimo tego przez następne kilka lat pewnie z tej alfy nie wyjdzie.
  • Odpowiedz
@deviator: Czy Frontier nagminnie czerpie "plany rozwojowe na następne lata" ze Scam Citizena (tak wynikałoby z Twojego wpisu)? Z ciekawości o jakich planach poza space legs mówisz (czy może jest to w filmiku, którego niestety jeszcze nie obejrzałem)?

Z drugiej strony nie skupiając się na tym jednym "przypadku", nie wiem dlaczego "paradnym" miałoby być czerpanie inspiracji z innych produkcji.

  • Odpowiedz
@TrueGrey: A E:D ma jakieś inne, poważane plany rozwojowe nie będące jakimiś zamulaczami, względnie działaniami pozornymi? Nie wydaje mnie się, niestety. E:D alfą nie jest, ale wrażenie tego, że gra się bardziej w jakieś demo technologiczne, ale nie pełnoprawną grę jest.
  • Odpowiedz
@deviator:

A E:D ma jakieś inne, poważane plany rozwojowe nie będące jakimiś zamulaczami, względnie działaniami pozornymi?


Nie wiem, nieszczególnie mnie to interesuje szczerze mówiąc. Byłem po prostu ciekaw o jakich "planach na lata" i "czerpaniu" z SC (poza space legs) mówisz ale na to nie
  • Odpowiedz
@TrueGrey: Jakbyś grał w wersje Wiedźmina, w którym biegałbyś po nieskończonej łące, na której co kilka kilka kilometrów miałbyś losowaną jedną z kilku możliwych konfiguracji wioski, a w jej środków kilka rodzajów sztampowych misji na ubicie kilku utopców lub zebranie jakiegoś zioła, to nie miałbyś wrażenia że masz do ogrania jakiś wycinek czegoś co mogłoby być pełnoprawną grą, ale nią nie jest?
  • Odpowiedz
@deviator: Porównanie RPG nastawionego na fabułę/historię z MMO Space Simem, który nigdy nie celował w podobne tony (chyba, że gdzieś to przeoczyłem) ¯\_(ツ)_/¯ Ale idąc tym tropem, do nazwania ED pełnoprawną grą brakuje Ci godnych zapamiętania dedykowanych/oskryptowanych questów?
  • Odpowiedz
@TrueGrey: @deviator: Niemniej dodanie fabuły prowadzonej przez narracyjne questy jest możliwe, zalążkiem tego było zadanie od ram-taha. Niemniej prawdopobodobnie nigdy tego nie wprowadzą, a szkoda bo jestem jednym z tych co lubią kampanie fabularne. Wiele MMO robi to bardzo dobrze i tu też bym to chętnie widział, alternatywnie mogliby z pójść bardziej w stronę eve lub x4 i większej dowolności posisdania przez gracza assetów.
  • Odpowiedz
@deviator: Jak to nie multiplayer? Grałeś w ogóle? Nie wdając się w szczegóły co jest MMO a co nie, sam opis twórców ze Steam zawiera między innymi:

"Elite Dangerous is the definitive massively multiplayer space epic,..."

"Experience unpredictable encounters with players from around the world in Elite Dangerous ' vast massively multiplayer space"



@Keris Jasne, że jest, tylko pytanie ile osób tego oczekuje od gry pokroju ED? Nawet
  • Odpowiedz