Wpis z mikrobloga

Dlaczego Ghost of Tsushima to najlepszy Assassins Creed, którego Ubi nigdy nie zrobiło.

- Bo nie ma durnego levelowania jak w nowych AC i walki nie trwają po pół godziny bo przeciwnik ma wyższy level.
- Bo masz faktyczne gadżety jak zabójca i one się przydają częściej niż w dwóch misjach przez całą grę.
- Bo umiejętności które nabywasz rzeczywiście są użyteczne do różnych stylów rozgrywki.
- Bo system walki jest satysfakcjonujący i pozwala poczuć się jak badass.
- Bo twoje działania mogą wywoływać przerażenie we wrogach i ucieczkę przed tobą jak cię widzą, asasyn taki groźny a nawet dopakowany na maksa nie przeraża lvl1 mobka który chce się bić, w GoT jak obetniesz łeb ich dowódcy na ich oczach to mózg wysyła sms do gaci że kupa w drodze.
- Bo są serie zabójstw po cichu więc jak prawdziwy asasyn możesz wpaść między 5 wrogów i ich wymordować zanim ogarną co się dzieje po czym zniknąć w cieniu.
- Bo możesz zrobić serię prowokacji i rozwalić paru wrogów jeden po drugim pokazując jak dużo lepszy od nich jesteś.

W skrócie - to po prostu dużo bardziej oryginalne rozwinięcie formuły z AC niż Ubi kiedykolwiek stworzyło, pozbawione wielu bezsensownych elementów i skupiające się na tym co powinno być w takiej grze zrobione dobrze - byciu asasynem/wojownikiem.

#ghostoftsushima #gry #ps4 #takaprawda
Kozajsza - Dlaczego Ghost of Tsushima to najlepszy Assassins Creed, którego Ubi nigdy...

źródło: comment_1595930416wgFiUiAyIZTmCia369ULp2.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
zatruta strzałka imo była bezużyteczna


@ironlelele: Jak bezużyteczna, jak powoduje przerażenie u okolicznych wrogów więc jak stoją w grupce 2-3 to jest duża szansa że jednego trafisz a dwóch ucieknie XD
  • Odpowiedz
@ironlelele: Ale ze strzałką nie trzeba podchodzić, można jedną przywalić z dachu jak stoją gdzieś przy ognisku i nara. Nie wiem może po prostu mi sprawia przyjemność patrzenie jak uciekają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Cumill: O to też lubie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mi się najlepiej gra na wysokich statach na przerażenie, zbroja ducha + amulet od przerażenia + 2 amulety zwiększające szanse na wystąpienie efektu z pierwszego amuletu = niemal 100% szans że bronie ducha albo idealny blok/unik wywołają przerażenie, więc od razu ze 2 łatwe cele do dobicia, załadowanie postawy ducha i rzeź na pełnej XD
  • Odpowiedz
3) The NPCs actually move at the player's speed. Absolute gamechanger. No more 'halfway between walking and running', they match your movement speed so if you want you can SPRINT to the next waypoint. This is a metacritic score point.


@janushek: Oj tak, to jest coś przez co aż chce się płakać ze szczęścia, 2020 i w końcu ktoś to zrobił dobrze XD
  • Odpowiedz
@Kozajsza: Dokładnie tak jest. Jak chce poczuć się jak śmieć to odpalam gothiczka i witamy w kolonii. Tu gra od początku daje Ci znak że jesteś kozakiem. I nie ma głupiej eksploracji jak w AC czy w Wiedźminie.
  • Odpowiedz
@Kozajsza: GoT wygrywa z nowymi częściami AC szczególnie w kreacji świata. Mimo, że zarówno ubiór, jak i uzbrojenie pochodzi z okresu przypadającego na kilkaset lat później, to czuć, że są one wiarygodne. Jin w walce używa postaw i ciosów, które istnieją w prawdziwym świecie a nie #!$%@? padakę jak w Odyssey XD Nawet postacie, ich wartości, cele i cechy charakteru oddają(poniekąd) klimat feudalnej Japonii, w przeciwieństwie do zamerykanizowanych greków z
  • Odpowiedz
@Kozajsza: o ile się zgadzam z tym, o tyle niektóre akcesoria są zbyt OP. takie kunai na przykład - walczysz z dowódcą, dookoła jeszcze kilku innych, rzucasz kunai, wszyscy ogłuszeni, zabijasz dowódcę bez problemu, reszta to formalność xD
co nie zmienia faktu, że bawie się przy tej grze jak dawno przy żadnej innej
  • Odpowiedz
@Im_from_alaska: To prawda, balansu troszkę brakuje momentami bo jest tak jak mówisz, a potem cię 3 słomiane kapelusze wezmą na warsztat i ten ich jeden potrójny atak to prawie instant kill jak trafią i nie zdążysz zblokować pierwszego to pozostałe dwa wchodzą jak w masło XD
  • Odpowiedz