Wpis z mikrobloga

@Absydion zależy gdzie, ja na przykład pracuje w jednej z sieci telekomunikacyjnych w obsłudze klienta, to tak na prawdę lajt w miarę, tyle, ze musisz żydzic oceny od klientów żeby zmieścić sie w normie, czas rozmów średni tez musi byc w normie, zrobić kilka sprzedaży/aneksow ale przez miesiąc to ludzie sami potrafią zadzwonić i powiedziec ze chca przedłużyć umowę to nawet nie trzeba się wysilac. Co innego jakis dzial sprzedaży ale
  • Odpowiedz
@Absydion: To jeszcze zależy czy bezpośrednio w firmie czy będziesz pracował dla firmy zewnętrznej. Ta druga opcja to często totalna chujnia.. Jeśli firma tez ma swój dział sprzedaży to na pewno oferuję lepsze warunki. Tak było z Cyfrowym Polsatem gdzie za umowę lub przedłużenie płacili 40 zł na infolinii przychodzącej i dawali umowę o pracę. Pracownicy firmy zewnętrznej dostawali 10 zł i 7,50 na godzinę umowa zlecenie ładne kilka lat
  • Odpowiedz