Panowie wpadła mi w oko bmw 3, e90 lub e92. Budżet koło 30 000zł. I tu pytanie do Was, co robić? W okolicach tej kasy e92 to raczej tylko 2.0 diesel, jak ten silnik się sprawuje? W tej kasie e90 już większy wybór, jaki silnik byłby najlepszy biorąc pod uwagę osiągi i jak najmniejszą ilość wizyt u mechanika? :)
@Presek: A gdzie butle wciśniesz w tym e90? 3.0 było lepsze, a rozrząd z tyłu był chyba od 2005r. Szkoda by mi było kasy na to auto jak mam być szczery.
@Presek: uważaj na n53, pewniaki do wymiany to pompa HP i wtryski najlepiej wszystkie 6. Też chciałem kupić e92 3.0 n53 ale narazie się rozmyśliłem, n53 szły chyba do 2007-8
@Presek: ano to już Twoja decyzja, ja w przyszłym roku przymierzam się do zmiany na E91 z E46 touring właśnie 330d. Po prostu już mi się znudziło, ale obejrzeć i przejechać się możesz. Dobre zadbane coupe z 3.0 zawsze w cenie będzie
@eNse: e46 coupe mi się podoba mocno, ale mechanik mnie straszy, że już stare auto ;) a mi zależy nie tyle na cenie serwisu jak najmniejszej, tylko żeby jak już wszystko będzie zrobione, auto pojeździło trochę bezproblemowo. Będzie robiło 3,4 razy w tygodniu trasę 50km w jedną stronę i dobrze by było, żeby dojechało i wróciło bez przygód ;)
@Presek: ogólnie E46 na pewno jest mniej problematyczne i tańsze w utrzymaniu pod warunkiem że kupisz zdrowy egzemplarz, bo wiadomo że jak władujesz się na minę blacharską czy mechaniczną to każdy model będzie studnią bez dna. Na rozrządzie w E46 330d spokojnie kręcisz 500kkm+ a w E90 trzeba się przyjrzeć po 250k
W tej kasie e90 już większy wybór, jaki silnik byłby najlepszy biorąc pod uwagę osiągi i jak najmniejszą ilość wizyt u mechanika? :)
#samochody #bmw
@Presek: Jak każdy diesel, wtryski, pompa, turbo i wadliwy rozrząd z tyłu silnika. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kupuj śmiało.
Szkoda by mi było kasy na to auto jak mam być szczery.
@baNicja:
@Crow7422:
to może lepiej się cofnąć o model wstecz i poszukać poliftowej 330d? W coupe wyglądają fajnie...
@eNse: nie ten pieniądz, choć to też zupełnie inna liga niż 330i