Wpis z mikrobloga

Chargeback to świetne rozwiązanie problemu z nieuczciwym sprzedawcą.
W kwietniu kupiłem w sklepie internetowym NeoNet dwa produkty za niewielką kwotę, dostarczono mi tylko jeden i przez dwa miesiące rozpatrywano reklamację tłumacząc, że wyjaśniają sprawę z kurierem. Gdy w czerwcu zażądałem zwrotu gotówki chcieli, żebym zadzwonił do kuriera i spisał protokół niedostarczenia przesyłki, której nigdy nie nadali. Czujecie ten absurd? Oczywiście w kwietniu przez infolinię a później mailowo tłumaczyłem, że to nie jest wina kuriera tylko magazynu.
Zalogowałem się na konto w banku, opisałem sytuację wraz z historią rozmów z działem reklamacji i po dwóch tygodniach kasa wróciła na konto.
Dziękuję Pekao S.A. za odzyskanie kasy, a Neonetowi wielki #!$%@? w dupę, na zmywarce i PS5 zarobi inny sklep.

#oszukujo #neonet #pekao #chargeback