Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Moje przygody z dętkami doprowadziły do kupna nowych opon za sugestią mirków, kupiłem Continental, dałem do założenia w Decathlon, bo nie miałem ochoty się w to bawić. Założyli mi we środę, we czwartek z tyłu znowu nie miałem powietrza, więc dałem do reklamacji, mieli zrobić na dziś, ale zadzwonili że opona jest wadliwa i żebym zdecydował czy zakładać, polecili zareklamować oponę, ale teraz się zastanawiam czy sami jej nie zniszczyli, czy może rzeczywiście mają rację. Załączam dla podglądu zdjęcie. Poprosiłem o założenie tej opony, narazie nic nie zeszło, pojeździłem trochę z krawężników dla sprawdzenia. Gdybym wiedział że będzie tyle problemu z tymi oponami i dętkami to chyba bym odpuścił sobie ten rower

#gravel #tribam #wykoptriathlonclub #rower #rowery
źródło: comment_1594393263tEy9qBXpSrzDFy8NtwXqq6.jpg
  • 15
@Islam: ewidentnie od lyzki bo obrecz ma za duza srednice

no chyba ze opona z gowna ale gdzie by wylazl drut z takiej glebokosci, ktos lyszka wyszural na boki i sie guma wytarla/przeciela

no chyba ze obrecz jest ostra (a kolo niedopompowane), przydalo by sie tez przetrzec papierem sciernym
@buntowniczaczupakabra: Ogólnie rower spoko, ale za te pieniądze oczekiwałbym mniej problemów z taką rzeczą jak opony. Napewno jakbyś się zdecydował to opony do wymiany, bo te co dają moim zdaniem się nie nadają do jazdy, jakieś ostre kamyki i może być problem w trasie
@Islam Tyle co się naczytałem o tym to już wiem, że opony do wymiany, ale ponoć ogólnie ciężko się je wymienia niezależnie od tego, jakie są założone (pewnie przez felgę) i tego się najbardziej boję. Dlatego też zacząłem się zastanawiać, czy nawet trochę nie dołożyć i nie kupić czegoś mniej problematycznego, ale w każdym modelu, jaki sobie "wybieram", są jakieś mankamenty. Aspre 1 słaby serwis + częste różne problemy (np. z kierownicami),
@buntowniczaczupakabra: Wybór niestety trudny. Ja myślałem, że ludzie przesadzają z tymi oponami, ale jednak mieli racje. Zdejmowanie i nakładanie opon w terenie bez wcześniejszego treningu na 90% skończy się telefonem po kogoś z samochodem. Już myślałem wrzucić te felgi na frezarke i zdjąć trochę ze średnicy :P
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@buntowniczaczupakabra: witaj w klubie. Od ponad miesiąca szukam i się motam, bo to ma być pierwszy z barankiem. Raz już myślę "walić, wezmę coś na clarisie" jak Gestalt, a zaraz "a może jednak dołożyć". Powoli skłaniam się ku pierwszej opcji, bo i tak odczuję różnice po rowerze crossowym. O Tribanach myślałem, ale takie wpisy mnie zaczynają leczyć z nich.
@Islam: ja #!$%@?, dawać do serwisu założyć opone (nie tubeless) to bym kasował 200% ceny. Wszyscy wiedzą że fabryczne tribany mają #!$%@? obręcze i to będzie męka. Zlecenie to osobom trzecim tylko zwiększa pole do problemów (serwis itd).

To są specyfikacje szosowe, nieujęte powszechnie w standard. Stąd problemy. Przerabiałem to w fuji z gravelkingami x2 i vittoriami (horror). Trzeba zmienić obręcze lub przyjąć co nas czeka.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Islam: pomecz się trochę i #!$%@? fabryczna taśmę na tej obręczy, która jest za gruba. Zamiast niej oklej obręcz 2-3 warstwami solidnej taśmy izolacyjnej. Pomaga, potwierdzone info przez dziesiątki użytkowników Trabantów