Wpis z mikrobloga

Cześć, mimo, że zazwyczaj nie udzielam sie na mirko to chcę wam po krótce opowiedzieć moją historię. Mieszkam w małym miasteczku w Lubuskiem, małym wojewótdzwie na zachodzie kraju, jestem młodym inżynierem IT.

Moja rodzina pochodzi zarówno z Galicji, gdzie przeżyła czystki etniczne z rąk ukraińskich nacjonalistów, z Wileńskiego skąd moi przodkowie zostali zesłani na Syberię za bycie Polakam/kułakami jak i z Wielkopolski, gdzie za bycie Polakami/podluźdzmi zostali zesłani jako niewolnicy na farmach w Austrii.

W międzyczasie wojna się skończyła, nastał komunizm, a ci ludzie z różnych miejsc wylądowali pod granicą z Niemcami.

Dlaczego o tym piszę? Ponieważ jestem człowiekiem, potomkiem tych ludzi i tak sie składa, że jestem literką B z LGBTQ+, czyli mogę zakochać się zarówno w kobiecie jak i mężczyźnie, jestem również ateistą, nie wierzę w żadne bóstwa. Piszę o tym, ponieważ, kocham swój kraj. Chcę w nim żyć, chcę doczekać potrzebnych reform. Chcę pojechać na weekend nad jezioro, morze, Sudety(góry). Chcę, by odnoszono się do mnie jako do Polaka, członka tego samego narodu.

Nie ma dla mnie znaczenia, czy głosujesz na PiS, czy na PO. Czy mieszkasz w WWA, czy Wro, czy 100km od Berlina czy od Lwowa. Jesteś Polakiem. Nasi przodkowie byli za to eksterminowami. Dzisiaj, w 2020 roku odmawia mi sie polskości, nazywa się mnie, Niemcem, propagandą, ideologią, zgniłym zachodem itd.

Piszę to, ponieważ ludzi jak ja, czy podobnych do mnie są w kraju setki tysięcy, a odczłowiecza się nas. Dyskutujmy, ale błagam was, nie odczłowieczajmy się, jak w czasach gdy podludzie z Wielkopolski nadawali się wypasania krów Austrii, Kułaki z wileńszczyzny byli w sam raz do ścinanania drzew na Syberii, a Polacy z Galicji nie pasowali do wizji Ukrainy czystej(etnicznie) jak szklanka wody Szuchewycza.