Jest tutaj ktoś kto miał #bmw e46 i mógłby się wypowiedzieć na temat kosztów utrzymania i awaryjności? Rzeczywiście jest tak strasznie? Chodzi mi głównie o 318i lub 320d.
@bialy_rycerz_pokoju: ja mam, kupiłem za 6, przeciągu 2 miesięcy wrzuciłem 3 remont przedniego zawieszenia, później koło pasowe, uszczelnienie wału korbowego, podpora wału napędowego, do zrobienia mam jeszcze maglownice i wtedy mogę mówić że mam sprawny technicznie wóz. Mam dokładnie 320d. Jak chcesz kupić takie w super stanie to okolice 13k musisz dać. Ewentualnie robisz jak ja gruz i go naprawiasz plus tego jest taki że wiesz co masz. A bmw nie
@rekoj: Do wydania mam 13koła i odłożone trochę hajsu na ewentualne naprawy. 15k z naprawami to w sumie nie tak źle. Na co szczególnie zwrócić uwagę przy oględzinach?
@bialy_rycerz_pokoju: podłoga, jak jest pognita to nic z tym nie zrobisz, znaczy zrobisz ale to już będzie kosztować potężne pieniądze. Progi one na bank będą do roboty są zakryte plastikowa nakładka, dopiero jak zjdemiesz to zobaczysz ich prawdziwy stan, a przy sprzedającym raczej nie uda Ci się jej ściągnąć bo trzyma ja z 15 albo 20 spinek jak dobrze pamiętam. lepiej założyć sobie ze są do naprawy niż się rozczarować. Mnie
@bialy_rycerz_pokoju: #!$%@? te przeruchane w każdą dziurę gruzy i kup coś innego, chyba że kupisz kupisz z 2005 roku ale i tak to #!$%@?, o dieslu nawet nie myśl bo jak się #!$%@? jest warte ile waży ( ͡°͜ʖ͡°)
@bialy_rycerz_pokoju: a i zapomniałem, mata siedzenia pasażera ona się sypie po tych nastu latach, i powoduje błąd poduszek, jest to straszna pierdóła do ogarnięcia na upartego dosłownie za darmo. Jeśli się trafi fajny egzemplarz z błędem poduszek to skołuj sobie komputer i go sprawdź bo może być to ta mata jaki i faktyczny brak poduszek po dzwonie
@bialy_rycerz_pokoju: w dieslu padają klapy wirowe więc dobrze jakby były wycięte, koła pasowe i to w sumie tyle z bolączek raczej. Reszta to standard E46 typu wózek, rdza etc
@bialy_rycerz_pokoju: Samochody dosyć trwałe. Ja kupiłem 3.0 coupe z końca produkcji za ok 18, a w rok #!$%@?łem kolejne 7 xD Ale jak już coś zrobisz to do następnej awarii minie trochę czasu. No i pamiętaj że mimo 15 lat to nadal BMW i np. wahacze na przód to koszt ok. 1000 zł
@bialy_rycerz_pokoju: Aha a jak mowa o silnik to celuj raczej w 2.0 r6 lub coś wyżej. Wszak po co kupować beemke, która nie ma r6 pod maską z którego słynie BMW? ( ͡°͜ʖ͡°)
@bialy_rycerz_pokoju: #!$%@? ile bzdur xD mój 1 samochód to było e46 1.9b (m43 taki zły i awaryjny) - wymiana uszczelki pod głowicą ze wszystkim koło 600-700zł po sprowadzeniu od helmuta, później nic, az do wjechania mi w koło, po naprawie sprzedałem za 6k, gwarantuje że bez żadnego wkładu na start dla nowego wlaściciela, nie psuło się kompletnie nic, aaa silniczek spryskiwacza 25 zł od skody jakis wsadzilem
@bialy_rycerz_pokoju: Moj dobry ziomek ma E46 właśnie 318i. Sprowadził auto od rodziny z Belgii czy Francji z przebiegiem 120k, teraz już ma lekko ponad 200. Przez ten czas robił panewki przy przebiegu chyba 160k i 2 razy zawieszenie całe, takto Gaz dołożył i miał tam raz problem z termostatem ale tak to jeździ fajnie.
@Larkin21: tutaj się dowiesz że wszystko poza emką to jest porażka bo się #!$%@? a emki też #!$%@? bo nie jadą jak powinny i najlepiej to kupić coś innego tylko nie japońskie bo gnije, nie amerykańskie bo pewnie rozbite, nie francuskie bo się #!$%@? i nie niemieckie bo to szrot. I nie benzyne bo dużo pali i nie diesla bo się #!$%@? ( ͡°͜ʖ͡°)
#motoryzacja #samochody
@bialy_rycerz_pokoju: Nie bierz 318i, to jest silnik porażka.
@mlodziutki84: nie lepiej było zrobić raz a porządnie a nie na częściach marki craft co 3 miesiące ( ͡º ͜ʖ͡º)