Wpis z mikrobloga

Pytanko do osób posiadających sam internet. Jaka cenę udalo Wam się ugrać z działem utrzymania klienta? Zawsze jakas podkładka, że ktoś ma za tyle ;-)
W tej chwili mam 120Mb/s (pewnie zaproponują 150 - bo taki widzę maks na stronie) w cenie 39zl
#multimedia #internet #rezygnacja #wypowiedzenie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@LadniePieknie Zachowaj g---o porady dla siebie, kondycje infrastruktury w różnych miastach wygląda inaczej. Gdyby koledze nie pasowało to by sam doszedł do pomysłu rezygnacji. @saviola ostatnio pomagałem wujkowi przy przedłużaniu umowy w firmie i stanęło na 29.99 za 150mb/s i pół roku za złotówkę przy zobowiązaniu na 2 lata
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Chibss@Chibss dzięki za info - wiem o co walczyć :-). Kolega wyżej ma trochę racji. Downdetector w tym przypadku to istna sinusoida ;-) U mnie nie jest źle, a opcja corocznej negocjacji sprawia, że nie maja konkurencji :-)
  • Odpowiedz
  • 0
@saviola Swego czasu przesiedziałem ponad 2 lata na helpdesku jednego z największych operatorów kablowych i uwierz mi że stronki do zgłaszania takich problemów nie są zupełnie miarodajne. W większości spuszczają się tam klienci którzy zderzyli się z rzeczywistością bo usłyszeli że operatora g---o obchodzi ich strona (LAN) skoro do modemu net dociera i usterkę muszą se rozwiązać we własnym zakresie. Wbijają tedy na takie stronki i płaczą jaka to multimedia jest
  • Odpowiedz