Wpis z mikrobloga

@Nullek: Jakbyś kupił od kogoś kto na bieżąco serwisował to auto to koszta nie są jakieś koszmarne, bo to nie jest Rolls Royce. Problemem każdego BMW jest fakt, że wiele osób kupuje je często sooolidnie ponad możliwości swojego portfela i jeżdżą aż się nie rozkraczy. Potem większość tych starych BMW ma w zasadzie wszystko nie tyle zepsute co
mocno zużyte i na dobrą sprawę to można by pół auta wymienić.
  • Odpowiedz
@Nullek: na prawdę drogie w utrzymaniu jest e60/e61, tam elektronika była na prawdę słaba i wymiana byle modułu zaczynała się przy paru stówach i tysiaku. E90 to w zasadzie samochód jak samochód. Jeżeli ktoś serwisował to będzie ok. Inna sprawa, że granicą tych 200k jest na prawdę ważna i zależy po której stronie byłeś. Jeżeli poprzedni właściciel już ogarnął sprzęgła, turba, wtryski, zawieszenie itd to będzie spoko, jeżeli Ty trafisz
  • Odpowiedz
@machalsky najgorsze jest z tymi e60/90 to że to już przeskok technologiczny i nie da się ich tak łatwo diagnozować jak np e46. Dlatego już trzeba szukać mechanika specjalizującego się w bmw i modlić się żeby nie trafić na sztukę po druciarzu bo ciężko je później odgruzować. Poza tym szkoda że w e90 nie ma sensownego silnika benzynowego.
  • Odpowiedz
@Popularny_mis: z diagnostyką jest tak, jak z mercedesami zresztą: to już nie te czasy, kiedy silnik przerywał to wymieniało się cewki, świece itd. aż w końcu się trafiło. Obecnie jeszcze wiele warsztatów tak robi. Nie wiem, duma nie pozwala czy co aby podpiąć samochód do kompa i zrobić sensowną diagnostykę. Właśnie czy to e60/90 merc w211 to ogromny przeskok, jak piszesz nie tyle co trzeba je dobrze umieć naprawiać, bo
  • Odpowiedz
@machalsky tak tylko np w e60 jak wali błędami skrzyni, dyfra i sie navi wiesza... To oznacza że do wymiany jest regulator napięcia na alternatorze xD jest wiele takich różnych przypadków gdzie musisz mieć wiedzę żeby to ogarnąć. Stare samochody dla bogatych ludzi.
  • Odpowiedz
@Nullek: na prawdę drogie w utrzymaniu jest e60/e61, tam elektronika była na prawdę słaba i wymiana byle modułu zaczynała się przy paru stówach i tysiaku.


@machalsky: No super, ale elektronika w E60 jest taka sama jak w E90, gdy mają te same wyposażenie.

No i w E60 lci elektronika jest bardzo dobra i bezproblemowa.
  • Odpowiedz