Wpis z mikrobloga

Darmowa wysyłka z Allegro Smart! jest niby od 40 zł, ale przecież można by za każdym razem, gdy chcemy kupić coś poniżej 40 zł dokładać do zamówienia cokolwiek, aby przekroczyć tą kwotę i następnie zwrócić ten produkt, również darmowym, zwrotem. Takim sposobem, zawsze mamy darmową wysyłkę. Czy Allegro jakoś temu przeciwdziała czy to obejście systemu? Ostatnio zrobiłem to nieświadomie, bo jeden z produktów był uszkodzony, ale wszystko przeszło.
#allegro #cebuladeals
  • 8
  • Odpowiedz
Czy Allegro jakoś temu przeciwdziała czy to obejście systemu?


@skeptical_knowledge:

nie, dlaczego ma przeciwdzialac korzystaniu z twoich uprawnien ustawowych?

Tylko proponuje nie robic tego na promocjach zwiazanych z monetami, bo wowczas zostaniesz wykluczony z programu monetowego :P

Ale po co takie kombinacje? Kupujesz więcej i od razu, PRZED wysyłką informujesz sprzedawcę o zwrocie części. Sprzedawca wtedy może zwrócić od razu przez PayU/P24. Dzięki temu nie obciążasz dodatkową obsługą - inpostu i
  • Odpowiedz
@sylwek2k: Teoretycznie to zwracanie towaru z odgórnym zamysłem to już nosi znamiona łamania regulaminu. Tak samo można się rozmyślić po 10 minutach od zakupu jak i po dwóch dniach. Nie do udowodnienia.
PS. Żeby nie było, ja nie popieram takich zachowań. Zresztą nawet uczciwych zwrotów unikam jak ognia. Po prostu nie lubię .
  • Odpowiedz
Tak samo można się rozmyślić po 10 minutach od zakupu jak i po dwóch dniach. Nie do udowodnienia.


@Jelen_Szlachetny:

ale jest roznica, czy zwracasz juz po otrzymaniu towaru (gdzie zawsze moze dojsc do obsuniec w czasie dostawy, czy przedmiot moze nie wygladac tak, jak tobie sie wydawalo, ze powinien), a zwracaniem odgornym, bo przeciez jak nawet nie zobaczyles przedmiotu, to ciezko jakkolwiek to argumentowac.
  • Odpowiedz
@sylwek2k: Sprzedaję i czasem trafiają się klienci, którzy kliknęli przez pomyłkę, a to inny rozmiar albo w ogóle zakup przez pomyłkę (bo np klient miał wcześniej wrzucony produkt do koszyka). Fakt, są to zwroty niezwiązane z omijaniem smarta, ale sam zwrot tuż po zakupie ma miejsce. Zresztą ja sprzedaję w takiej branży, że cebulactwa jest mało. :)
  • Odpowiedz
@skeptical_knowledge: każdą sytuację, która wzbudza Twoje podejrzenia, możesz do nas śmiało zgłaszać. Każdorazowo sprawdzimy, czy kupujący nie nadużywa tej opcji. Nie zauważyliśmy jednak zwiększenia liczby takich przypadków, odkąd wprowadziliśmy program Allegro Smart.
  • Odpowiedz