Wpis z mikrobloga

Pomocy, kupiłem w zeszły czwartek rower na #allegro, do tej pory sprzedawca nie wysłał towaru, bo nie ma go na stanie.
Codziennie mi mówi, że wyśle jutro i będę miał najpóźniej pojutrze.
Po głosie słychać, że wciska kit.
Urlop mi się niedługo kończy a chcę pojeździć.
Na stronie widzę opcję zwrotu na kwotę samego roweru i chyba z tego skorzystam.
Ale czy jest opcja odzyskania kasy za kuriera?
I czy zawsze tak w #!$%@? lecą, bo na 10 ostatnich zakupów tylko waluta z tibijki i lewe klucze do windowsa przyszły bez lipy i tygodniowej batalii ze sprzedającym o zakupiony towar...
  • 10
@gracjan-dono: Jak ma opcje anulowania to z niej skorzystaj, jak nie ma to że zwrotu. Sprzedawca ma obowiązek oddać całość wpłaconych pieniędzy. Jak sprzedawca kręci to możesz profilaktycznie dyskusję założyć.
Mam opcję zwrotu, ale nie uwzględnia 25 zł które zapłaciłem za kuriera. Moje skąpe dupsko by piekło jakbym te pieniądze stracił.
Staram się postawić na miejscu sprzedającego, bo sezon i ma dużo zamówień, ale nie wystawia się przedmiotu, którego się nie ma. Takie trochę nieuczciwe podejście w stosunku do konkurencji.

@Curus_Bachleda screena z deklaracją nie mam, bo kontaktowałem się telefonicznie.

O taki zwrot chodzi (screen) czy powinienem otworzyć spór?
źródło: comment_1589799675lejZYgVNBFeP0hYMENRHlo.jpg