Wpis z mikrobloga

#3d #grafika3d #cinema4d

Ogarniał ktoś połączenie Cinema 4D R20 + Corona Renderer? Nie mam pojęcia jak stworzyć w miarę realistyczny ogień. Turbulence FD nie ma wsparcia Corony, sama Corona nie obsługuje plików VDB. Przeszukałem sieć, może ma ktoś jakiś tutorial?

Jedyne co mi przychodzi na myśl to Light Material i podłożenie ognia pod teksturę + opacity, ale z realizmem to ma mało wspólnego.
  • 5
@loczyn: Ta praca z kolei uczy mnie, że 3D to szkoła druciarstwa i kombinatorstwa, przynajmniej dla początkujących. Akurat wybrałem silnik, który jest najmniej rozwinięty w C4D, genialna sprawa. TFD odpada, volume grid też.

No nic, kminię coś z Volume Material + emitterem, tak jak mówiłeś. Efekt póki co słaby, ale już lepiej niż rozwiązanie, które miałem na początku. Kwestia pokombinowania wymiarami.

Dzięki.
źródło: comment_1589486812261rLVIaDH0MBgUCq7Xtm0.jpg