Wpis z mikrobloga

Kino w domu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tylko 76.49 (ok 330zł) za projektor BlitzWolf BW-VP1 z Europy
Świetny w tym budżecie,
polecam

-----------------------------------------
➡️
Śledź mój tag #sebeksspoleca i Moje recenzje  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-----------------------------------------

projektor BlitzWolf BW-VP1 z Europy

⏩ 76.49$ z Czech
▶️ BGPL204
Dostawa z Czech za darmo kilka dni
(❗mój szedł 3dni od wysłania)

Posiadam ten rzutnik ok 1.5mca i sprawdza się znakomicie do okazjonalnego puszczenia filmów wieczorem. Polecam** ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Poniżej dla chetnych trochę więcej informacji ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rzutnik zamówiłem z czeskiego magazynu Banggood. Szedł przez Niemcy, dotarł w 3dni od wysłania, paczkę dostarczył kurier DHL. Rzutnik w pudełku jest dobrze zabezpieczony.

Sam nie znam się jakoś bardzo na rzutnikach, więc przed zamówieniem poszukałem trochę info o nim i o innych dostępnych z Europy. Celem bylo znalezienie taniego (ok. 100$) dobrego rzutnika do okazjonalnego puszczenia bajek i filmów wieczorem. Z dostawą z EU. Patrzac na parametry i opinie najlepszym zdecydowanie wyborem wsrod budżetowych projektorów z Europy wydał mi się Blitzwolf BW-VP1. Zamówiłem i jestem z wyboru bardzo zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Rzutnik ma wysoką jak na tą półkę rozdzielczość optyczną (natywna) 720p (1280x720px), jasność 2800 lumenów, wiele wejść i możliwości połączenia urządzeń zewnętrznych. No i BlitzWolf to BlitzWolf. Mam kilka produktów i jakość zawsze bardzo dobra. W tym wypadku również jest bardzo dobrze.

Pamietajmy, że to rzutnik budżetowy, ale w cenie ok 100$ naprawdę ciężko o inny z lepszymi parametrami. Patrząc na stosunek cena/jakosc i na moje oczekiwania jest bardzo dobry. A dzieci są zachwycone i co wieczór oczekują seansu ( ͡° ͜ʖ ͡°) Dorośli też będą zadowoleni.