Wpis z mikrobloga

Zainteresowani tematem D2 wiedzą już pewnie, że Blizzard zapowiedział remaster tej kultowej gry.
Mając nadzieję, że nie powtórzą błędów z remasterem Warcraft3, na czas oczekiwania na więcej informacji wrzucam kolejna dioramkę, tym razem oczywiście Lut Gholein.
Zostań na chwile i posłuchaj. I nie zapomnij włączyć dźwięku, bo nie jest głucho ( ͡° ͜ʖ ͡°)-

Zachęcam do obserwowania mojego autorskiego tagu #vvit0stwosz ʕʔ
Dla chętnych link z tapetką 3000px TUTAJ

Znowu trochę napracowanko, zwłaszcza nad kolorami, opracowałem kilka profili w Lightroom, by zbliżyć się możliwie bardzo do klimatu zaprezentowanego w D2. Następnie po wyrenderowaniu na każdą klatkę nałożyłem profil i wyeksportowałem pliki png, które złożyłem w animację w AfterEffects, w którym dokonałem kilku poprawek. Dźwięk wyciągnięty z plików mpq z gry dodałem w PremierePro.

Sam fragment miasta zaprezentowany w dioramce nie jest oczywiście 1:1 taki jak w grze, ale wynika to z konwencji jaką sobie przyjąłem - w końcu to fan art, zabawa formą i treścią.
Praca powstała na Redshifcie w Cinema4D S22, z ważniejszych pluginów i dodatków w użyciu były: Forester (palmy), X-Particles (symulacja ognia), nieco zmodyfikowana kilka obiektów z Medieval Market od Kitbash3D, część obiektów których nie było w Kitbash3D a uznałem za potrzebne pobrałem z Quixel Megascans. Animowane postaci Lysandera, Caina, Fary i randomowego spacerowicza stworzylem w Adobe Fusion i animowałem w Mixamo.

vvit0 - Zainteresowani tematem D2 wiedzą już pewnie, że Blizzard zapowiedział remaste...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@vvit0: Bardzo fajne.

Mam nadzieje, ze za bardzo nie napalasz sie na ten remaster, bo Blizzard juz prawdopodobnie nigdy nie wypusci niczego co by nie bylo komercyjnym gownem.
  • Odpowiedz
@prodigi: liczę się z tym, dlatego skoro mam możliwości staram się sobie i innym fanom w jakiś sposób rekompensować podejście blizzarda do tematu tworząc ciekawe fan arty
  • Odpowiedz
@vvit0: ale nie rozumiem co bylo zlego w remasterze ww3? to ze optymalizacja byla slaba? no nic dziwnego - ta gra miala tyle lat i byla pisana na tak przestarzalym kodzie ze zeby to dobrze dzialalo to trzeba by ja napisac od nowa.
  • Odpowiedz
Zainteresowani tematem D2 wiedzą już pewnie, że Blizzard zapowiedział remaster tej kultowej gry.


@vvit0: to ta co przypadkiem im jakims cudem kod zrodlowy sie na dobre bezpowrotnie skasowal? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@sierzchula: Pogłoski chodzą że dokładnie ta i możliwe że ujrzy światło jeszcze w tym roku. Ale powtarzam tylko pogłoski, sam jestem ciekaw tematu, bo temat bliski memu sercu ( ʖ̯)
  • Odpowiedz
@vvit0: Mega fajne, widziałem poprzednią Twoją dioramkę na Insta, nie skojarzyłem że to z PL, i to jeszcze z wypoku :) Świetna robota, jest klimat. Chociaż... uwaga nie popularna opinia ;) klimat był lepszy w Diablo 1 niż w 2 moim zdaniem :D

Co do remejku to się nie wypowiadam, nie nastawiam się na nic fajnego po tym co było z W3. I chyba w Blizzie już nie pracuje ani
  • Odpowiedz
@pi-ku: Nie, główny programista D1 i D2 stwierdził po prostu że jest to chyba niemożliwe ponieważ detekcja potworów była ustawiona do granicy ekranu, więc gdyby podbić rozdzielczość to by stały jak cymbały. Jednocześnie wszystkie pociski i czary by mogły fruwać na takie odległości że gracz by zwariował a przeciwnicy... nadal by stali w miejscu.
D2 nie może mieć remastera, prędzej rimejk. I co ciekawe, wedle tych najnowszych plotek biorą się
  • Odpowiedz