Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
Koleś co układał plan 100 pompek jest #!$%@? poważny? Zrobiłem 33 pompki, wybrałem plan niżej czyli 26-30 pompek i przejście pierwszego dnia jest ciężkie na 60s przerwie, a 6 dnia trzeba zrobić 5 serii po 30 powtórzeń czyli maksa xD. Przejście tego poziomu zajmie mi miesiąc i przeskocze prawdopodobnie od razu na ok. 50 pompek poziom xD

Ktoś robił?

#mikrokoksy #pompujzwykopem
n3sta - Koleś co układał plan 100 pompek jest #!$%@? poważny? Zrobiłem 33 pompki, wyb...

źródło: comment_1589032078EiugmBLPANYDN5xH4YgLii.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@n3sta: próbowałem robić programem pompki 100 i podciąganie. Dajcie spokój. W jednym i drugim programie przeskoki są za duże. W końcu dochodzisz do dnia w którym ledwo jesteś w stanie zrobić trening, a następny to np. 15 pompek więcej + krótsze przerwy xD to samo z podciąganiem. Ledwo zrobiłem, a następny trening 9 podciągnięć więcej...

dałem sobie siana z tymi programami
  • Odpowiedz
@n3sta: jeśli chcesz zobaczyć jakieś zmiany w budowie ciała i prawdziwej sile to nie ma sensu robić więcej niż 12-15 powtórzeń, trzeba dokładać obciążenia
ogromną liczbą pompek nie zbudujesz nic oprócz zdolności do robienia ogromnej liczby pompek
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Niestety jestem osobą która musi robić dużą objętość czy to bieganie czy pompki dla najlepszych efektów
  • Odpowiedz
@n3sta: uzywalem apki be stronger i bez problemu szedlem program po programie, oczywiscie jesli po 2-3 tyg po tescie moglem przeskoczyc o 2 programy... to tego nie robilem :D wolalem jeden poziom wyzej, wiadomo czasem ma sie gorszy dzien i ciezej idzie, dlatego na spokojnie robilem jeden w gore
  • Odpowiedz