Wpis z mikrobloga

Czas kupić jakieś koła sensowne koła do mojej E46. Zastanawiałem się nad stylingiem 32 z E39/8 (2x8j i 2x9j), tylko nie chce stosować naciągu (może jakiś minimalny) ani żadnej zabawy kątami, bo negatywu nie lubię. Znajomy miał kiedyś coś takiego w swoim sedanie z zawieszeniem mpak i tył tarł. Czytałem trochę w necie na ich temat i jedni mówią, że z dobrą oponą będzie git, inni, że klepanie, wypychanie nadkoli albo że się nie da. Zawieszenie to seryjny mpak z vinu, do tego Niemiec założył jakieś sprężyny eibacha, nie wiem czy są obniżające, czy standardowa długość, bo papiery są po szwabsku. ( ͡º ͜ʖ͡º) Ktoś próbował takiego setu w trójce? Wiem, że prościej jest kupić coś dedykowanego do modelu, ale ten parapet i spasowanie z nadkolem to poezja. ( ͡ ͜ʖ ͡) #bmw #samochody #motoryzacja #e46 #e39
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@WARKUTONU: spasowanie niemal ideał. Delikatnie podgiąć ranty z tyłu i na 235 nie powinieneś czuć.

Imo warto, auto wtedy wygląda super, szczególnie gratuluje wyboru 32 ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
  • 0
@brakloginuf wiadomo, że german syndykat fajna sprawa, ale po pierwsze nie zamierzam wydawać 3k na skręcane felgi i nie zamierzam jej obniżać, a bez dobrego spasu fajna felga wygląda jak g---o. Chińczyki mnie nie interesują, lubie styl OEM auta, a poza tym nie mam mpakietu żeby zaburzać stonowany wygląd jakimiś wyzywającymi wzorami felg, więc styling 32 powinien siąść fajnie. Poza tym do tysiaka nie znajdę lepszego spasu i rantu
  • Odpowiedz
  • 0
@narp pamiętam, ale dzięki, że wspominasz. Na szczęście na olxie pełno tego, a część felg ma nawet od razu dołączone przejściówki ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
@sorek właśnie martwi mnie to zaginanie rantów, nigdy tego nie robiłem ani w ogóle nie kombinowałem ze spasem, no ale z drugiej strony nie będę wymieniać opon co 2 miesiące jak nadkola je zjedzą xD mam tylko nadzieję, że podczas klepania nie zacznie odpadać szpachla ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
Jest sens szukać kogoś, kto ma taką profesjonalną "maszynę" zakładaną na piastę, czy rura starczy? Wiem, że poradników w necie jest tysiąc na ten temat, ale chciałbym się upewnić ;p
  • Odpowiedz
@WARKUTONU: temat przerabiałem w e46 na obniżonym zawieszeniu eibach pro kit, miałem 4 koła 8j, opony 225/25/r/17 - bez rolowania nie ma szans tego spasować, ja nie chciałem tego robic więc temat odpuściłem
  • Odpowiedz