Wpis z mikrobloga

#allegro #kiciochpyta
Zamówiłam dwa produkty od sprzedającego, ale finalnie w paczce był tylko jeden. Napisałam do sklepu poprzez dyskusję w apce. Dostałam odpowiedź, że proszą mnie o wypełnienie dokumentu reklamacji. Zrobiłam to, napisałam o tym sprzedającemu, a ten odpisał, że rozpatrzą to najszybciej jak się da i proszą o zamknięcie dyskusji. Stąd moje pytania:
Czy zamykać dyskusję mimo braku konkretnej informacji jak sklep rozwiąże problem?
Czy jeśli nie zrobię tego, sklep będzie miał problemy ze strony Allegro?
Jestem nowa w Allegro i niespecjalnie jeszcze ogarniam temat. Z jednej strony nie chcę zaszkodzić sprzedającemu, z drugiej chcę mieć pewność że brakujący towar do mnie trafi.
  • 4
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Surykotka: Zawszs płać kartą w internecie. Blik może jest wygodny, ale nie ma żadnej ochrony kupującego.

W chargebacku wystarczy, że prześlesz parę screenów na dowód, że próbowałaś się dogadać ze sprzedawcą, ale bez skutku, a kasa jest na trzeci dzień i to bank się później bije z firmą. Ja kiedyś charback robiłem na lampki choinkowe za 10 zł, bo Janusz nie wysyłał przez 2 tygodnie to kasa była na drugi dzień.