Wpis z mikrobloga

Mirki, gdyby ktoś szukał opinii na temat sklepu DLGamer to zdecydowanie nie polecam.


Jak wielu, siedząc obecnie w domu na dupie, zdecydowałem się zabić czas na gry.
Z racji, iż nie można się specjalnie gdzie ruszyć po świecie, postanowiłem przynajmniej pośmigać po Europie w ETS2.
Samą grę nabyłem całkiem niedawno także nie dorobiłem się jeszcze kompletu DLC.
A że grę udało się kupić w atrakcyjnie niskiej cenie, to nie widzi mi się też płacić za DLC kilkukrotnie więcej niż za podstawkę.
Tak więc co kilka dni zaglądam na gg.deals, wypatrując jakiś okazji cenowych.
I w ten też sposób, ponad tydzień temu wpadła "okazja" za DLC Skandynawia właśnie na wyprzedaży w DLGamer.
Kupując na Steam czy GOG mam jakąś tam pewność, że otrzymam zamówiony produkt.
W przypadku innych sklepów z kluczami, zwłaszcza tych zagranicznych wolę poczytać wpierw opinie.
Tak samo było i w tym wypadku, gdzie opinie były różne, jednak w większości pozytywne.
Piszę ten post również z tego powodu, gdyż na Wykopie sklep ten został wspomniany do tej pory wyłącznie raz i również z pozytywną oceną.
Kwota nie wysoka, 1.80€ (~8.40zł) to zdecydowałem się złożyć zamówienie.
23.03 zleciłem bankowi przelew.
24.03 dostałem informację z banku, że kwota została przelana na rachunek odbiorcy.
I czekam.
Na stronie sklepu widnieje informacja, że realizacja pierwszego zamówienia może zająć trochę więcej czasu, ale nie powinna przekroczyć 30 minut. Oczywiście przy przelewie, spodziewałem się przynajmniej 2-3 dni na realizację.
Czemu zdecydowałem się na przelew, a nie płatność kartą?
A no z tego powodu, że większość negatywnych opinii tyczyło się niezrozumiałej polityki sklepu, który to wymagał również podania numeru telefonu przy realizacji płatności kartą. Z niektórych krajów nawet podany numer kontaktowy miał nie był akceptowany.

Kiedy 26.03 zamówienie wciąż miało status "Waiting Bank transfer", postanowiłem napisać do supportu za pomocą ich wewnętrznego panelu zgłoszeniowego.
Na stronie widnieje informacja, że support działa przez 7 dni, lecz czasem też muszą spać więc by się nie denerwować, gdy czasem nie odpiszą od razu. No więc czekałem dalej.
Dziś rano, nie uzyskawszy informacji czemu moje zamówienie wciąż ma status "Waiting Bank transfer", postanowiłem olać ich panel supportu na stronie i napisałem bezpośrednio maila.
Obecnie jest godz. 17, nie dostałem odpowiedzi na mail, nie dostałem od 26.03 odpowiedzi na ich wewnętrznym panelu zgłoszeniowym, a status zamówienia od 23.03 wciąż jest niezmieniony.
Myślałem że może popełniłem błąd przy danych do przelewu, lecz wszystko ok.
26.03 promocja zniknęła ze strony i już myślałem, że anulują moje zamówienie przez brak kluczy. Ku mojemu zaskoczeniu, kolejnego dnia promocja znów się pojawiła z wydłużonym terminem o kolejne 3 dni.
Gdybym dostał od nich informację typu "Nie mamy Pańskiego DLC i co nam Pan zrobisz?", lub choćby info z automatu, że przez wirusa nikt w tym czasie nie realizuje zamówień.
Najmocniej wkurza w tym wszystkim, że nawet żadnej informacji nie można się doprosić.
Strata niecałych 8zł może nie jest jakoś bolesna, ale nawet jeżeli w końcu otrzymam klucz, to i tak nikomu nie będę polecał tego sklepu.

Może ktoś miał podobne przypadki z tym sklepem, lub wręcz przeciwnie jego zamówienie zostało zrealizowane bezproblemowo to niech zostawi info dla potomnych.

#steam #gog #ets2 #lowcygier
  • 12
  • Odpowiedz
@Rajev: TL;DR Chciałeś przycebulić i nie wyszło. SCS to akurat jeden z tych producentów, za których produkty warto zapłacić, bo rozwijają je przez lata, a koszt godzinowy jest żaden.

Ale za opis i tak dzięki, będę omijał ten sklep.
  • Odpowiedz
@chciwykrasnolud:

Dlaczego bank a nie paypal?

Sam nie wiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) chyba z automatu, nie zauważyłem opcji PayPal i wybrałem przelew.


Ok, już pamiętam. Przy PayPal sklep również wymaga podania numeru telefonu. Dlatego wybrałem przelew tradycyjny.
  • Odpowiedz
@StaryWedrowiec: Dobrze wiedzieć. Zauważ jednak, że obniżka dodana przez Steam raptem 3 godziny temu z 60zł. Nijak się to ma do zamówienia które złożyłem przed tygodniem. Poza tym, cytujesz mnie a widzę że nie do końca rozumiesz o czym mowa. Nie siedzę dzień w dzień na stronach wypatrując obniżki każdego jednego tytułu. ETS2 zwrócił moją uwagę wyłącznie dlatego, że akurat jakiś czas temu był w mega promocji i za parę
  • Odpowiedz
Dobrze wiedzieć. Zauważ jednak, że obniżka dodana przez Steam raptem 3 godziny temu z 60zł.


Nie widziałem, że obniżka jest od kilku godzin.

Poza tym, nie rozumiem co ma do tematu czy kupuję coś za 8 czy 80zł. Sklep miał być niby legitny.


@
  • Odpowiedz
@StaryWedrowiec: Ziomuś, widzę że dalej nie rozumiesz, a brniesz w zaparte. W temacie tego postu chodziło mi wyłącznie by przestrzec przed tym sklepem. Nie widzę analogii w tym, że niska cena = podejrzany sklep. Samą podstawkę ETS2 z DLC nabyłem bodajże na GOGu za kilkanaście zł. Idąc tym tokiem rozumowania, dla osoby która nie wie co to GOG również miałby wydać się to podejrzany sklep? Opinie w sieci wskazywały na
  • Odpowiedz
gry jak i DLC kupuję tylko na promocjach.


@Rajev: polecam cdkeys.com - nigdy żadnych problemów nie miałem, a ceny potrafią mieć bardzo dobre.
  • Odpowiedz
@Rajev: Mała aktualizacja informacji. Okazało się, że sklep miał odpowiadać na moje maile lecz z jakiegoś powodu do mnie nie docierały. Ta sprawa jest jeszcze wyjaśniana, lecz do kontaktu ze sklepem najlepiej korzystać z poczty Gmail. Temat braku akceptacji zgłoszenia również się wyjaśnił. Przelew poszedł z konta bankowego którego nie ja jestem właścicielem. Sklep z jakiegoś niezrozumiałego dla mnie powodu powiązuje konto bankowe w przelewie z zarejestrowanym nazwiskiem w sklepie
  • Odpowiedz