Wpis z mikrobloga

#koronawirus
#covid19
#przegryw

Nie ma to jak zostać #!$%@? z roboty z powodu choroby przewlekłej.

tldr na końcu

Po kontakcie telefonicznym z mojej strony z przełożonym w firmie Virgin mobile Polska, została przekazana mi informacja o zakończeniu współpracy. Ten sam los podzieliło w dniu dzisiejszym (26.03.2020) około 50% pracowników (miłej ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) obsługi klienta.
Powodem zwolnienia była, uwaga uwaga: "Troska o ich zdrowie w obliczu obecnej sytuacji"
Zwolnieni pracownicy to między innymi osoby z chorobami układu krążenia / serca bądź po przejściu np. zawału czyli w grupie podwyższonego ryzyka. Firma również nie była w stanie zapewnić każdemu pracownikowi sprzętu potrzebnego do pracy zdalnej, część osób z obsługi klienta dalej musi dojeżdżać (w niektórych przypadkach 50km) do pracy.
Osobiście byłem w grupie osób pomagających wdrożyć pracę zdalną XD
Sam fakt, iż prace zdalną wprowadzają dopiero 26 marca XD
Oczywiście jakby mało było srania do mordy pracownikom, informację o zwolnieniu niektórych pracowników bądź jak ktoś woli "zawieszeniu umowy na czas nieokreślony" została przekazana im dopiero po ICH kontakcie z pracodawcą.
Oraz mój faworyt jakbyście jeszcze nie byli świadomi skali absurdu, fragment maila wysłanego do pracowników:

"Mogę obiecać, że gdy tylko sytuacja w Polsce poprawi się na tyle że miną ryzyka dla zdrowia i ograniczenia prawne a Virgin powróci do standardowego sposoby działania w zakresie obsługi klienta wrócimy do Was.
Jeśli tylko zechcecie ponownie dołączyć do Zespołu CMOK będziecie brani pod uwagę w pierwszej kolejności spośród wszystkich innych kandydatów.

Pozostańmy w kontakcie !"

tldr: Sam musiałem prosić się o informację czy #!$%@? mnie z roboty (co zrobili), z powodu znalezienia się w grupie podwyższonego ryzyka
Pobierz Zireael_Ari - #koronawirus
#covid19
#przegryw

Nie ma to jak zostać #!$%@? z robo...
źródło: comment_1585246493t14DL9zKKm619hnY55V1L8.jpg
  • 29
wiekszosc firm, w chwili, gdy konczy z kims wspolprace blokuje momentalnie dostep do poczty, zeby wlasnie takich sytuacji uniknac, badz zeby pracownik nie wyciagnal np kontaktow do klientow, co w tej branzy moze sie przydac, by ich sciagnac do konkurecji - jak wiadomo, najprosciej znalezc prace pozostajac w branzy. Ale fakt, oby Ci nie narobili balaganu, choc ja bym i tak poszla z tym do sadu pracy, bo fakt, ze na cos
@Zireael_Ari to pewnie z powodu tych cięć nie dostałem faktury w tym miesiącu. A na konto się nie mogę zalogować bo nie pamiętam hasła a maile z resetem nie dochodzą, no cóż widocznie nie potrzebują kasy ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Zireael_Ari to pewnie z powodu tych cięć nie dostałem faktury w tym miesiącu. A na konto się nie mogę zalogować bo nie pamiętam hasła a maile z resetem nie dochodzą, no cóż widocznie nie potrzebują kasy ( ͡º ͜ʖ͡º)