Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 177
@besmart93: a wy nadal powielacie to samo więc napiszę po raz drugi je ani obrońcy, tfu ekologi.
W tym "lasku" który jest na wyższej fotografii, odkąd pamiętam czyli jakieś 15 lat zawsze był syf, ludzie wyrzucali tam wszystko z pobliskich garaży, opony, szkło, plastiki A raz nawet szyld jakiegoś warzywniaka tam widziałem. Do tego często ten Las służył menelom do chlania i spania w lato a same ścieżki które prowadziły wgłąb
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@zalogowany_jako: wszystko to co wymieniłeś jest w opłakanym stanie. Stadion zimowy się rozsypuje w oczach, z ludowego cała Polska miała beke ze nas dopuścili do ekstraklasy z tym stadionem. Budują kompleks, który będzie mógł się dobrze prezentować to #!$%@? tam, nie znam się anie wypowiem czyli jak każdy wyqpek
@stan-tookie-1: nawet jak były tam drzewa, to usprawiedliwia to wycinanie kolejnych? A potem płaku płaku jak będzie susza i ceny skoczą do góry ¯\_(ツ)_/¯ u nas tak bardzo się jedzie po Chinach, ale tyle drzew w mieście, co tam, to u nas nie widziałam. W lecie jak idziesz ulicą u nas, to się pieczesz na słońcu pośród betonu, a tam elegancko pod cieniem z drzew prowadzonych tak, żeby były jak najbardziej
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@mariuszMAXpalonko: na placu papaja drzewka by zdały egzamin, jak wieje to tam jest #!$%@? huragan, bo wielkie i puste połacie, idealne do rozpędzenia się wiatru,a wkoło do tego blokowiska i wąskie przejścia.
Na teren z foto zapuszczałem się rzadko, pamiętam czasy sprzed górki, to miejsce było warte odwiedzin jedynie zimą, tak to właściwie nieużytek był, park środulski tam nie sięgał. A tak, jest góra, jest kupa z hałdy użyta do usypki,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1