Wpis z mikrobloga

Cześć perę dni temu pytałem was o polecenie auta do 20k z silnikiem benzynowym +170km, do którego można wsadzić gaz. I z waszych propozycji i z moich to biorę pod uwagę: Honde Accord VII, Volvo S40,v50,v60
Bmw e39.
Jednak padała też propozycja Mercedesa C-klasa W203 i E-W211. Chciałem zapytać czy ktoś ma lub miał takie mercedesy i może powiedzieć coś o nich, jak z awaryjnością i kosztami utrzymania. W Internecie wyczytałem że koszty utrzymania są dość duże i że przy kupnie W211 trzeba dobrze sprawdzić przebieg(ryzyko taksówki). Ma ktoś jakieś opinie o tych autach(w203, w211)?

#motoryzacja
  • 4
@Ruszajew: Posiadam W204 1.8 Kompressor w automacie, podobna konstrukcja co W203. Tarcze + klocki na tył i przód TRW - 800 zł. Wahacze po 100-150 zł, na przodzie są 4, więc 400-600 zł. Drążki kierownicze 80 zł szt, czyli 160 zł na dwie strony. Oleju wchodzi niecałe 5 litrów. Wymiana oleju i filtru w automacie - 500 zł.

Jeśli chcesz kupić W211 to polecam 3.2, idealny do zagazowania. Obecnie ciężko je
@Ruszajew: w211 fajny i jak na 15-letnie premium to nawet przyjemny w eksploatacji, o pompie sbc wypada się douczyć co to jest i jak działa, głównie po to żeby Cię potem przygłupy z internetu nie straszyli. Ale benzynowych silników tam nie znam.

Taxi jeśli było to będzie wbite w karte pojazdu, o ile ktoś umyślnie nie zgubił później.
Takie volvo s40 i w211 to jest przepaść, w sensie kompletnie inny gabaryt
@KeepCalm: Nie do konca chce cos z vaga. S40 v50 kupilbym ze wzgeldu bezpieczniej opcji wyboru ale w212 mega mi sie podoba. Ale nie chce tez wbijac w duze koszty gdyz jeszcze motocykl mam na utrzymaniu. Ale chodzi mi o koszty zwiazane z czestymi naprawami albo ratowaniem blacharki po 3latach.