Wpis z mikrobloga

Mireczki z #it #programista15k mam na budowie system monitoringu:4 kamery, jakaś skrzynka do nich i rejestrator. No i wiem, że jest możliwe zdalne połączenie z rejestratorem (na poprzedniej budowie firma ochroniarska podłączała się używając naszego sprzętu), żeby na komputerku móc obejrzeć co się tam dzieje. (bardzo przydatna rzecz, gdy akurat nie ma mnie na budowie, a coś się dzieje). I teraz moje pytanie jest takie: czy jest tu osoba, która potrafi jak krowie na rowie wytłumaczyć jak to trzeba podłączyć? Posiadam router mobilny, ale mam też inne urządzonko internetowe typu router (choć nie mam pewności, że to router). Nie znam się na rodzajach portów, nie mam pojęcia którego użyć, a jak to zrobić na kompie to już w ogóle czarna magia.
Ktoś chętny się wykazać?
#programista #komputery #monitoring #siecikomputerowe #sieci #technologia
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rozowatoxa: internet mobilny? Najpierw dowiedz się u operatora czy masz tam możliwość otwarcia portów bo bez tego ani rusz, często blokują wszystko co się da
@rozowatoxa: ogólnie to z taką wiedzą radziłbym Ci się za to nie brać bo frustracja na pewno sięgnie zenitu. Wszystko zależy od rodzaju sprzętu na jakim postawiony jest monitoring. Jak komuś dasz to 15k to Ci zrobi instrukcje jak to zrobić "jak krowie na rowie", zawsze możesz popytać znajomych i mieć za 500 zł albo za flaszkę wódki. Z farcikiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@rozowatoxa: podłączasz nagrywarkę kamer do routera LTE. Włączasz w nagrywarce usługę "cloud", instalujesz aplikacje producenta na telefonie, wpisujesz tam numer seryjny albo szanujesz kod QR z nagrywarki. Działa.

Nie trzeba żadnych portów otwierać ani konfigurować niczego innego.

Ważna sprawa: ustaw sobie hasło admina na własne, żeby nikt cię nie podglądał, bo numery seryjne są łatwe do odgadnięcia.