Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Mirki.

Odebrałem kilka dni temu pada z naprawy gwarancyjnej, oddałem go do sklepu w którym kupiłem, tam też go odbierałem.

Sprzęt który odebrałem:
Inny numer seryjny - sprzedawca stwierdził, że pewnie wymienili na nowy, bo tak robią... Ok, podpisałem odbiór i odszedłem.
Po uruchomieniu w domu okazało się, że bateria rozładowana do 0, dodatkowo lewy analog, na który reklamowałam pada, "mlaska" jak by był zalany, sklejony i pracuje całkiem inaczej niż powinien, np. wychylenie go do góry prawie uniemożliwia naciśnięcie "L3"
Oczywiście udam się z tym ponownie do sklepu, ale nie chce już, żeby mi wybierali kolejnego trupa z pudła z uszkodzonymi padami, tylko chciałbym wymiany sprzętu na nowy, czy mam jakieś podstawy prawne żeby się domagać takiego rozwiązania tematu?

#gwarancja #rtv #ps4 #pytanie #prawo
  • 2
  • Odpowiedz
@Arthaniel: Pewnie dali na gwarancję do Sony. Oni mają tam taką politykę, że nie dostajesz swojego sprzętu, tylko inny, też po naprawie. I tym jest loteria. Możesz dostać zajebiście zadbany sprzęt, ale najczęściej porysowany i z wadami, jak Twój.
Możesz do skutku wysyłać pad do naprawy. Był jakiś czas temu znalezisko o tym, jak gościu kilka razy tak robił.
  • Odpowiedz