Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@trevoz: nie jestem #programista15k ale wydaje mi się, że tyle hejtu na electrona, bo to praktycznie przeglądarka internetowa działająca z tylko jedną stroną. Uruchom kilka takich apek i cały ram zajęty ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@pesymistyk: A to WPFowe przykładowo są takie lekkie? Bo wcale lekkimi bym ich nie nazwał. A napisałem ich trochę w życiu i mało kiedy jakaś byle jaka wpieprzała mniej niż 50 mb. UWP wydaje się w miarę lekkie, jednak ma też kilka dodatkowych chromosomów.
  • Odpowiedz
@trevoz:

Co sądzicie o Electronie?

sądzę, ze jest c-----y, ponieważ pozwala firmom na zatrudnienie tanich programistów JS i wyklepanie w nim zupełnie niezoptymalizowanych appek, co w połączeniu z jego architekturą sprawia że appki najczęściej działają przeciętnie (a często c-----o), a RAM w---------ą jak głupie.

Czy to hejtowanie Electrona jest uzasadnione?

Jeszcze jak
  • Odpowiedz
@niktvvazny: no to opowiedz mi jeszcze co cię tak bawi, bo moim zdaniem w perspektywie stworzenia takiej apki wzięcie paru przeciętnych JS devów, gdzie ze względu na bardzo niski próg wejścia rynek jest przesycony tanimi i nic nie umiejącymi programistami tej technologii, jest dużo tańsze niż stworzenie jej osobno na każdą platformę, gdzie często progi wejścia są dużo wyższe.

Więc tak, zatrudnienie programisty JS w tym wypadku będzie tanie, zwłaszcza
  • Odpowiedz
takiej czyli jakiej

@niktvvazny: aplikacji desktopowej

czemu wcześniej nie pisałeś o poziomie umiejętności ów JSowców?

a czemu miałem cokolwiek pisać? Nie moja wina że sam sobie dopowiadasz że niby napisałem coś w stylu "wszyscy JSowcy słabo zarabiają" xD
  • Odpowiedz
  • 2
@Marmite: a apki pisane w javie już ramu nie wpierdzielaja? Jakoś vscode stoi na electronie i działa, ba staje się coraz bardziej popularny. A Wybacz, ale Twoje argumenty o tanich programistach są śmieszne xD
  • Odpowiedz