Wpis z mikrobloga

Dzień dobry, cześć i czołem!
Postanowiłem ogarnąć się i schudnąć tylko nie wiem czy robie to dobrze. 180cm, 120kg na liczniku (oblany równomiernie a nie sam brzuch wywalony), praca siedząca. Całe życie ważyłem te 90-100 kg i dobrze przy tym wyglądałem ale teraz czas zejść z wagi. Jeżdżę rowerem ok. 5 razy w tygodniu po 10km i do tego zacząłem patrzeć na to co jem. Na śniadanie jogurt i 3 banany (ewentualnie owsianka z owocami), drugie śniadanie to dwie gruszki czy jabłka czy jakiś inny owoc, na obiad staram się jeść mięso tj. schabowego czy pierś z kurczaka z kasza i warzywami, czwarty posiłek znowu jakiś owoc i kolacja np. 4 jajka, 3 kromki chleba razowego i ogórek. Takie coś przejdzie czy coś zmienić? Planuje dowalić do tego siłownie. Ogólnie cel taki aby ze 120kg zejść do 100kg do czerwca jakoś. Proszę o porady bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie :<
#dieta #jedzenie #odchudzanie
  • 13
@Maxterix: schudłem prawie 30 kg i moim skromnym zdaniem masz tu za mało kalorii. Schudniesz ale będziesz chodził głodny, a później wrócisz do swojej wagi
@Maxterix: my fitness pal, wole ja niz fitatu. tylko musisz zwazyc, takie banany czy jablka naprawde moga sie mocno roznic waga a wiem z doswiadczenia ze ludzie jak oceniaja ile zjedli zawsze niedoszacowuja
nie kaze ci robic tego co dzien, ale zrob choc raz zebysmy wiedzieli co powiedziec
@wykopowy_brukselek: no nie wiem, ja na przykład przeszacowuje na wszelki wypadek, używam fitatu, my fitness pal ma jakiś chaotyczny UI, dobrze wygląda też Fat Secret.

@Maxterix: Apka jest drugorzędna, do którejś się przyzwyczaisz. Musisz znaleźć sobie posiłki "pewniaki", które możesz jeść często i je powtarzać, bo wysiądziesz na wymyślaniu jedzenia. Ja np. mam tak:

śniadanie - zawsze jem owsiankę z płatków owsianych (tylko zalewam wodą, bez gotowania) z owocami i