Wpis z mikrobloga

paragonu/faktury nie musisz dostać. Sieciówki takie jak Pull Bear, Diverse i różnorakie sklepy internetowe nie dają takich rzeczy. Nie wszystkie dają i wymagają tych kartek przy reklamacjach.


@Renifer60: Powiedz to skarbówce.
( ͡º ͜ʖ͡º)
Nie muszą w wersji papierowej. Ale MUSZĄ wtedy na maila wysłać.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Blinkenstein: Potwierdzenie zamówienia jest wystarczające w tej sytuacji. Każdy esklep je wysyła i zawsze jest dostępne w panelu klienta. Zamawiałem wielokrotnie z denleya czy dstreet (jeden właściciel) i zawsze jest potwierdzenie. Atechniczność klienta nie oznacza że nie wysłali
  • Odpowiedz
Potwierdzenie zamówienia jest wystarczające w tej sytuacji. Każdy esklep je wysyła i zawsze jest dostępne w panelu klienta.

Atechniczność klienta nie oznacza że nie wysłali


@pepies: Afery na Wykopie dowodzą, że klepy potrafią wycofać się z transakcji JUŻ PO POTWIERDZENIU ZAMÓWIENIA.

p.s.
Sądząc po zdjęciach, to wysyłają najgorszą chińszczyznę nie wartą 5 PLN.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Blinkenstein: mas absolutnie do tego pełne prawo żeby oceniać produkt po zdjęciach. Na tym polega wolność w internecie.
Z doświadczenia mogę powiedzieć że nie jest to rzeczywiście odzienie najwyższej jakości ale nadal lepsze niż takie sieciówki jak np Cropp czy house
Jak już wielokrotnie tu na wykopie wspominano, niech ludzie ubierają się w co chcą. Ale opinie powinno tworzyć się rzetelnie a wygłaszanie twierdzeń prawnych już zdecydowanie powinno nie wprowadzać
  • Odpowiedz
rzeczywiście odzienie najwyższej jakości ale nadal lepsze niż takie sieciówki jak np Cropp czy house


@pepies: Nie noszę tych marek, więc ich jakości nie znam.

Ale opinie powinno tworzyć się rzetelnie a wygłaszanie twierdzeń prawnych już zdecydowanie powinno nie wprowadzać innych potencjalnych konsumentów w
  • Odpowiedz
@Blinkenstein: krój ten sam ale kolor nie ten (do dziś tą kurtkę w google widać w kolorze niebieskim i zielonym, inne dostępne są w popielatym czyli takim jak na zdjęciu więc może ten krój też występował). Celowo czy nie zostało tak wysłane nie nam to oceniać. Fakt faktem może skorzystać z prawa zwrotu z którego zdarzyło mi się korzystać bo rozmiar w tabeli się nie zgadzał i nikt nie robił
  • Odpowiedz
krój ten sam ale kolor nie ten (do dziś tą kurtkę w google widać w kolorze niebieskim i zielonym, inne dostępne są w popielatym czyli takim jak na zdjęciu więc może ten krój też występował).


Z ciekawości odszukałam towar na stronie sklepu.
Gdybyś zwrócił uwagę na wyściółkę kaptura, to zwróciłbyś uwagę, że wszystkie wersje kolorystyczne na stronie sklepu posiadają intensywne barwy. W przeciwieństwie do tej, której zdjęcie w realu podał op.

Ciężko uwierzyć, aby wersja szara, której jakoś nie ma na stronie sklepu, jako jedyna posiadała wyściółkę kaptura w spłowiałych barwach. I akurat tą, której nie ma na stronie sklepu, przez pomyłkę dostał op.
  • Odpowiedz
@Blinkenstein: ale nie tracisz pieniędzy. Oni oddają hajs za wysyłkę. Zupełnie nie trafiają do mnie te argumenty. Dla mnie zwykłe pieniactwo. Nie raz zdarzyło mi się że jakiś sprzedawca błednie wysłał towar. Najczęściej w sklepach motoryzacyjnych. Nie wyobrażam sobie z tego powodu kręcić afery
  • Odpowiedz
ale nie tracisz pieniędzy. Oni oddają hajs za wysyłkę. Zupełnie nie trafiają do mnie te argumenty. Dla mnie zwykłe pieniactwo. Nie raz zdarzyło mi się że jakiś sprzedawca błednie wysłał towar. Najczęściej w sklepach motoryzacyjnych. Nie wyobrażam sobie z tego powodu kręcić afery


@pepies: Czas poświęcony na to aby odesłać też ma swoją wartość. Za stracony czas nie zwrócą.

Gdyby wyściółka kaptura była taka jak na sklepowych zdjęciach, to można by zgadywać, że przysłali inną wersję kolorystyczną. Być może przez pomyłkę.
Ale tutaj w ogóle barwy się
  • Odpowiedz
@pepies: Wiele razy kupowałam elementy odzieży przez internet.

Jak miałam wątpliwości co do odcienia, to dany towar sprawdzałam na różnych komputerach, na różnych monitorach (różnych marek).
I te same zdjęcia na komputerach różnych osób mimo wszystko były bardzo zbliżone kolorystycznie.
A po zakupie, okazywało się, że rzeczywisty towar ma odcień bardzo zbliżony do tych ze zdjęć na różnych
  • Odpowiedz