Wpis z mikrobloga

@CharlieNeverForgotten: Grałem kiedyś to też tego nie zauważyłem ale teraz to jest ewidentne, dostaje więcej expa bo podrzucili mi mocniejsze potworki. Ogólnie jak kiedyś grałem nie ma opcji żebym musiał tyle strzelać do wrogów :/

Mam 18 poziom i ciągle na mapie pojawiają się najlepsze wersje różnych bandytów itp. a do tego zawsze mają wyrzutnie rakiet xD
  • Odpowiedz
@SiemkaKtoPeeL: skalowanie poziomów i trudności, można było to gdzieś wyłączyć. Docelowo ma to na celu sprawić, żeby przez cały okres gry pozostawał jakiś w miarę stały element trudności, a nie że na początku się mordujesz, a potem idziesz z palcem w dupie i zabijasz wszystkich na luzie, jakbyś grał na kodach. W zasadzie gra staje się wtedy nudna. Chyba że o tym nie wiesz i expisz na początku żeby potem
  • Odpowiedz
@p0lybius: Szukałem w opcjach ale nie widzę możliwości wyłączenia tego, chyba jedną opcją by normalnie grać jest zmniejszenie poziomu trudności ale w tedy i mniej expa będę dostawał. Ogólnie na chwilę obecną nawalam do jednego wroga pięć magazynków i cofam się do tyłu, czasem to przelecę tak pół mapy w fallucie a tak to nie powinno chyba wyglądać, zero przyjemności z zabijania wrogów bo z każdym się męczysz...
  • Odpowiedz
@SiemkaKtoPeeL: na pewno znajdzie się mod, który to wyłącza/poprawia. Natomiast f3 jest tak zaprojektowany, że chyba musiałeś zrobić wyjątkowo słabą postać (albo cudownie unikać wszystkich użytecznych broni) skoro masz takie problemy - te skalowanie zazwyczaj pomaga uratować grę przed kompletnym steamrollem ze strony gracza, bo nawet na najwyższej trudności szybko dochodzi się do punktu że kasujesz wszystkich wrogów jak leci bez problemów.
  • Odpowiedz
@p0lybius: Rozumiem ale powinno to być jakoś zbalansowane, jaką mam mieć przyjemność z zabijania wrogów skoro w każdego muszę wystrzelać pięć magazynków a walka z nimi wygląda identycznie, strzelam i uciekam. Wolałbym mieć mniej hp tak jak i przeciwnicy a w fallucie stoimy od siebie dwa metry i wystrzeliwujemy do siebie po 100 naboi zanim któryś z nas padnie i to o ile wejdą krytyki bo bez nich to i
  • Odpowiedz
Skalowanie poziomu trudności względem poziomu postaci, to jedna z lepszych rzeczy jakie wymyślono w tego typu grach.


@p0lybius: To jest dobre tylko wtedy jak gra ma gówniane skonstruowany świat i trzeba się takimi sztuczkami ratować rozgrywkę. W każdym przypadku innym to jest tragedia i oszustwo. To samo co wyścigi samochodowe w których jak przywalisz w słup to przeciwnicy czekają za zakrętem a jak jedziesz bezbłędnie to są 0,5 cm za
  • Odpowiedz