Aktywne Wpisy

Zmorka +183
Mirki, Mirabelkówny wszystkiego znośnego w nadchodzącym Nowym Roku! Wielu szczęśliwych chwil! ʕ•ᴥ•ʔ
#atencyjnywarkocz melduje się szósty rok, tym razem przed północą, bo 30 na karku ciężko wysiedzieć, nie ma żartów ( ͡° ͜ʖ ͡°) #sylwesterzwykopem
#atencyjnywarkocz melduje się szósty rok, tym razem przed północą, bo 30 na karku ciężko wysiedzieć, nie ma żartów ( ͡° ͜ʖ ͡°) #sylwesterzwykopem
źródło: 462649176_2347659518953020_7554341882563135055_n
Pobierz
Jak co roku w okresie świąteczno-noworocznym odpalam nadserial. Ciekawe kiedy mi się znudzi
#bandofbrothers #kompaniabraci #seriale #sylwesterzwykopem
#bandofbrothers #kompaniabraci #seriale #sylwesterzwykopem
źródło: temp_file909295910109807853
Pobierz




Ukazała się niedokończona wersja ambitnej modyfikacji do New Vegas, której celem jest przeniesienie pierwszej części do 3d. Twórcy zastrzegli wyraźnie, że tylko kilka lokacji jest ukończonych, ale wolą już dłużej nie trzymać fanów w niepewności - projekt był kilkakrotnie zawieszany i odwieszany, więc uznali, że lepiej wypuścić efekty dotychczasowych prac.
Mimo wszystko mod powinien być całkiem grywalny. Moim zdaniem wygląda to bardzo fajnie. Ja z ewentualną recenzją wolę poczekać do pełnej lub pełniejszej wersji, ale jestem pewien że premierowy rozgłos pomoże twórcom w dokończeniu dzieła.
Przypominam też, że powstaje/powstawała również konwersja Fallout 2 na New Vegas - Molten Clouds.
link
#fallout #falloutmod
źródło: comment_sBkjt8BUMqIUAL3BbHnEhEz2pJ6yKdpv.jpg
PobierzZ fo2 w new vegas będzie jeszcze gorzej.
@Sagez: No ok. Chodzi mi bardziej o to ile rzeczy bethesda uprościła. Nawet fabularnie może być ciężko patrząc na samą zasadę działania dialogów. Nie wiem czy jakiś mod tego nie zmienia ale praktycznie w New Vegas tówrcy nie stosowali ukrywania dialogów
@Sagez: A skąd! Ze wszystkim chcę. Nie pisałem o jakimś marnym remasterze bethesdy, tylko o porządnym modzie z nma :) No ale gwoli ścisłości trochę masz rację, bo jedynym sensownym silnikiem byłby fonline nie f2 (chyba, że bethesda
@Sagez: co prawda mogę się mylić, bo zerknąłem teraz i pisał o rzeczywistej konwersji na f2 jednak, to pardon.
Edit: No jednak reversuje oryginalny kod f2. Impossible is nothing ;)
@Neurohaox: "bethesda" i "w geście dobrej woli" w jednym zdaniu xD
Btw kiedyś była dostępna jakas wersja silnika fo2 - nie wiem czy open source czy nie na nma. Pamiętam posty ludzi testujących build pod linuksa.
Sam silnik został stworzony przez Rosjanina o pseudonimie cvet, nie tylko jest dostępny, ale wciąż rozwijany https://github.com/cvet/fonline
Co do serwerów:
Pierwszym popularnym serwerem był 2238 (wspólny wysiłek grupy rotators, generalnie ludzi z nma, m.in. właśnie wspomnianego wcześniej Lexxa), po tym jak upadł zdecydowali upublicznić całą grę (czyli silnik + cała zawartość mapy, questy, skrypty etc) https://github.com/rotators/foclassic. Ostatni projekt Lexxa o którym niedawno sagez pisał, czyli f1 na silniku f2 jest na tym
Silnika folnine nie biorę na poważnie. Zresztą moderzy też nie zdają się do końca brać na poważnie i dalej te najbardziej istotne mody z jakiegoś powodu są tworzone pod oryginalnego fallouta 2. To trochę tak jak sytuacja z modami do HoMM3 i VCMI.
@Kryspin013: A rzeczywiście, to ciekawe. W sumie żadnego sensownego wyjaśnienia nie widze (beta też raczej nie nęka za bardzo tego środowiska, ale kto wie może pogrozili paluszkiem).
Sam wkleiłeś przed chwilą jakiś anonimowy silnik robiony przez 8 rusów,
@Neurohaox: Nie widzisz różnicy? Silnik od 8 rusów to otwarta implementacja silnika fallouta 2. Folnilne jest co najwyżej częściowo kompatybilna z falloutem 2. Nie widziałem jeszcze by ktoś przeszedł oryginalnego fallouta 2 na silniku fonline albo by powstawało coś na tym innego niż bardzo takie sobie mmo. Nie takie
Widzę, nie wyszło w oparciu o ten silnik kompletnie nic, żadna gra którą można ukończyć, albo w któą chociaż można sensownie zagrać (silnik w wersji 0.3, w roadmapie m.in. npc, windy, worldmapa, skille, obsługa skryptów, combat ai etc. czyli wszystko co od 10 lat działa w fonline), na silniku fonline wyszło 6-7 kompletnie różnych działających często po kilka lat gier na przestrzeni ostatniej dekady + przynajmniej
@Neurohaox: Powtórzę się. To jest klon silnika fallouta 2 - co miało na tym silniku powstać? To co ma docelowo na tym działać to oryginalne assety, skrypty, mapy z Fallouta 2 a więc i później także mody z Fallouta 2. Taki ten silnik ma cel. FOnline nie spełnia tego celu w żadnym aspekcie, fonline jedynie zapożycza
@Neurohaox: No ale to się nie wyklucza (?). Tak, silnik sobie powstaje, nawet nie wiadomo czy będzie skończony i spoko. Nie zostanie skończony to może powstanie inny albo wcale nie powstanie nic. Nie zmienia to faktu, że na fonline nie wychodzą pełne mody a moderzy nadal zdają się woleć kończyć
Nie wiem za bardzo co to znaczy. Wszyscy gracze f2 będą musieli zadeklarować, że będą grali w jakąś konkretną modyfikację, żebyś łaskawie uznał silnik za udany? Piłeś? Nie pisz
Dlaczego uparcie wmawiasz mi coś czego nie napisałem i coś co dotyczy całkowicie pobocznego wątku nie mającego nic wspólnego z głównym tematem. Napisałem ci, żebyśmy odpuścili wątek otwartego silnika bo nie ma sensu dyskutować o tym a ty dalej w to brniesz.