Wpis z mikrobloga

@ExaggeratedRumors: w sumie troche rozumiem to, bo zyjemy w epoce apek mobilnych i nie korzystamy z jednego programu, tylko z kilkudziesieciu w ciagu dnia, duzo detali w logo mogłoby być meczące dla oka, a tak w menu w telefonie wszystko wyglada przejrzyscie. Z drugiej strony, trendy lubia sie zmieniac jakby nie patrzeć.
@Aokx: To dość obecny od wielu lat trend na upraszczanie, ujednolicanie oraz ograniczanie ekspresywności interfejsów (czyli prostota albo minimalizm). Nie zawsze to pasuje do pewnych elementów, ale ma pasować jak największej grupie odbiorców, a czy to ładne to już inna kwestia.
@Aokx: Minimalizm to najlepsze co przytrafiło się temu światu. Weź na przykład poniższą reklamę apple. Ktoś zainteresowany dostaje pstryczek że o, już jest. Mniej zainteresowani dostaną pstryczek że o, może wygoogluję o co chodzi. Niezainteresowani oleją i pojadą dalej.
A co jest najlepsze? Ano to, że nie robi się krzykliwego reklamowego #!$%@?. Taki na przykład media expert - ich reklamy to #!$%@? rak po prostu, połączenie najbardziej krzykliwych kolorów, nasrane napisów/obrazków/elementów
Raum - @Aokx: Minimalizm to najlepsze co przytrafiło się temu światu. Weź na przykład...

źródło: comment_06MQDyzD9gc75t4rIR7510AlXrclAP1I.jpg

Pobierz
@Aokx Czytałem gdzieś kiedyś, że google zaoszczędziło kilka milionów przez usunięcie zbędnych szczegółów w logo na stronie głównej. Poza tym, minimalistyczne logo mniej kują w oczy