Wpis z mikrobloga

Mirki jakie kilkuletnie (3letnie?) auto proponujecie w okolicach 50-60k głównie do miasta dla bezdzieciatego?

Czy są jakieś konkretne modele które wybijają się w tym przedziale cenowym / starościowym? Jest w ogóle sens kupować 3 letnie auto?

Dodam że jestem totalnie zielony w autach, ogladam różne modele i totalnie nie wiem za co się chwytać... jeszcze naczytałem się jak to w polszy ludzi się j---e w komisach, że chcesz kupić jeden drugi trzeci, bierzesz na serwis i sie okazuje wszystko bite / kręcone / rozpadające sie... Jak do takich zakupów podejść jak sie tego nie ogarnia? (,)

#samochody #motoryzacja
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@KURDEFIKSJAPI3RDU: masz kasę to najważniejsze tylko nie daj się w hu#a załadować na zasadzie odprowadzam klienta do bramy i już się nie znamy tylko zabierz kogoś ze sobą żeby się zorientował o co chodzi... Nawet zapłać mu stówke żeby dogłębnie sprawdził go i cyk.
  • Odpowiedz
@Kick_Ass: najlepiej hatchback, nie potrzebuje dużego kombi czy suva - nie wykorzystam tej wielkości auta a i tylko parkować będzie ciężej :) smigałem kią rio i jest okeish, ale mogłaby być większa (jestem dosyć wysoki), kia optima bardzo fajna ale też dosyć duża (i odpowiednio droższa), golfik średnio dla mnie wygodny wygodny. Wiadomo że fajnie jeździć taką wiekszą limuzynką, ale to jest odpowiednio droższe :)

Nie szukam auta z 200km
  • Odpowiedz
@KURDEFIKSJAPI3RDU ale w tym budżecie to albo jakąś bieda Fabia z salonu czy inny Rapid lub Tipo albo coś lepszego ale kilkuletniego np Veloster, Astra, Golf. Moc się przydaje , i wcale przy normalnej jeździe , te auta nie palą jakoś przesadnie więcej.
  • Odpowiedz
@KURDEFIKSJAPI3RDU imo szkoda wywalić tyle kasy na auto stricte miejskie. Szukaj Hondy Civic od generacji 8 wzwyż, BMW 1, Audi A3, Mercedesa A, Forda Focusa. Ja bym patrzył jednak na moce 150+ , przydaje się, wierz mi. Musisz bardziej się określić co Ci się podoba
  • Odpowiedz