Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ohuicojaturobie: ekhm
pierogi- w zależności z czym ale obstawiam 350-550 kcal.
hotdog- 300 -400kcal jeśli x sosem.
Twoje zapotrzebowanie 2200kcal powiedzmy nawet jeśli 3000k to mssz zapewnione około 800kcal na 8 godzin.
RAYANAIR GÓRA TY NIE.
( )(òóˇ)
@ohuicojaturobie w zależności od opóźnienia i długości trasy, powinieneś dostać 3f/4.50 euro za każde 2 lub 3h opóźnienia (trasa do 1500km - co 2h, powyżej 1500km - co 3h). Więc imho coś mało dostałeś, powinieneś dostać co najmniej ok 40zł...

@pustabeka to już nie jest kwestia pogody, samoloty latają od dawna, lot do Oslo który miał być po nas będzie zrealizowany dużo szybciej. Nasz samolot zostanie za 7min wysłany do Malmo i z powrotem po nas. Jeśli już wszystkie loty realizuja z opóźnieniem nie przekraczając tych regulaminowych 3h, a jeden wysyłają z blisko 8h opóźnieniem to powinno być jasne że tu to odszkodowanie przysługuje
@ohuicojaturobie odszkodowanie przysługuje tylko i wyłącznie z powodu usterek technicznych oraz problemów z załogą. Czasami różne przyczyny opóźnień nawarstwiają się i wtedy patrzy się, co było pierwotnym powodem. Przyczyn może być cała masa, nie tylko pogoda, ale też ATC slots, a jak późniejszy slot, to plan lotu może być już nieważny i nowa trasa jest dłuższa; możliwe, że trzeba ściągnąć nową załogę, by operowała lot, bo orginalna już nie może legalnie wykonywać
@Ag90: @ohuicojaturobie: Zgodnie z orzecznictwem ULC, Ciebie nie obchodzi, co się dzieje z maszyną przed Twoim lotem, tak samo jak z załogą. Jeśli ma rosnące opóźnienia na poprzednich trasach, to jest to tylko i wyłącznie problem przewoźnika. Jeżeli natomiast problemy pogodowe wpływają bezpośrednio na Twój lotu, to mogą odmówić i to zrobią.
@mattttx no właśnie, co mnie obchodzi że rano była mgła? Mogli tamte loty odwołać, mój mógł się odbyć planowo lub nie wiele opozniony ale woleli wykorzystać ta maszynę zeby zrealizować lot do Malmo więc niech teraz płacą.
@ohuicojaturobie Rozumiem #!$%@? z powodu 8h opóźnienia, ale no właśnie, nie wiesz, czemu Ops Officer podjął taką, a nie inną decyzję, więc skąd możesz wiedzieć? W dziale operacyjnym głupi nie są, starają się o uniknięcie opóźnień ponad 3h, bo nie chcą narażać linii na wypłacanie odszkodowań, bo to są ogromne koszta. Dowiesz się pewnie, jak będziesz się ubiegał o odszkodowanie, a i tak założę się, że wtedy przyczyna będzie "z nieprzewidzianych powodów"
@ohuicojaturobie na lotnisku Balice za kontrolą bezpieczeństwa jest tzw poidełko z wodą ;) jest ten kranik żeby uzupełnić własną butelkę. Po prawej stronie od bramek bezpieczeństwa, niedaleko toalet.
@Ag90 samoloty latają od 10, wszystkie opóźnienia poleciały dawno, nasz przesunął się z 6h opóźnienia początkowo na 9h w tym momencie. Jak długo mogą się tłumaczyc tym że rano była mgła? To nie miało bezpośredniego wpływu na mój lot. Za tydzień też będą się tłumaczyć że dzisiaj była mgła? To że podjęli decyzję żeby nasza maszynę wysłać na inną trasę to jest decyzja przewoźnika a nie żadne specjalne, nieprzewidziane okolicznosvi
@ohuicojaturobie: kiedyś w modlinie dostałem voucher na 10€, wystarczyło na hot-doga i małą puszkę coli. A jako ciekawostkę dodam, że vouchery były do takiego małego baru, który jak domyślasz się, nie dałby rady obsłużyć 180 pasażerów.