Wpis z mikrobloga

Reklamowałem 2 razy ram, który dokupiłem do swojej stacji roboczej. Zaraz po włożeniu do kompa praktycznie pada system i wywala błędy związane z pamięcią. Wysłałem do Moreli, żeby reklamowali towar do producenta G Skill razem z zrzutem programu do diagnostyki pamięci (w załączniku). Odpowiedź oczywiście żadna:

"po zakończeniu zgłoszenia 480642 proszę o przygotowanie nowego wraz z argumentacją. Serwis po przeprowadzonej weryfikacji nie stwierdził wspomnianej przez Pana usterki. My jako sprzedawca podtrzymujemy jego decyzję, ale z odpowiednią argumentacją możemy złożyć odwołanie i prośbę o ponowne rozpatrzenie zgłoszenia."

Wiecie co poradzić? Teraz ten ram praktycznie do koszta. Dodam, że zakup na firmę, więc mniej podstaw do zwrotów.

#reklamacja #morele #komputery #afera
Pobierz oscar_rak - Reklamowałem 2 razy ram, który dokupiłem do swojej stacji roboczej. Zaraz...
źródło: comment_cO9eF5UponcpQGA3lCpvr0eIjQjJ7U1D.jpg
  • 15
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@oscar_rak: No to pisz te odwołanie.
Daj te zrzuty. Najlepiej z kilku płyt głównych.
Ważne aby te płyty wspierały te pamięci (na stronach producenta jest rozpiska).
Zaznacz, że płyty których używasz są sprawne i posiadają najnowszy bios. Inne pamięci działają.
Pamięci pomimo tego, że były w serwisie nie są sprawne i nie współpracują... Bla bla bla
Z tych powodów proszę o ponowną weryfikację sprawności pamięci przez serwis gwarancyjny...

Klep te odwołanie
@oscar_rak: może być jeszcze płyta. Przetestuj to na innym kompie. Mam jeszcze w domu pamięci, które działają osobno, działają razem w innym kompie, a na jednej płycie razem za cholerę nie ruszą i dzieją się rzeczy niestworzone.
@oscar_rak: xD dwa miechy temu kupowałem ram w jakimś małym sklepie w UK, jedna z dwóch kości była padnięta, napisałem mejla, bez screenow niczego, odpisali ze juz wysłali drugi zestaw kurierem i żebym dał mu ta zła i wziął nowa i przepraszają i w ogóle xD
Tez gskill
W Polsce jak w lesie xD
@oscar_rak: Proszę cię sam teraz kupiłem monitor u nich z widoczną wadą w postaci uszkodzonego piksela a gościu z reklamacji mówi, że nie uznają gwarancji, bo mieści się w normie i jedynie mogę zwrócić towar... odpowiedziałem, że jak w takim razie mogę złożyć rękojmie to powiedział tylko, że wszystko w normie i mogę dokonać tylko zwrotu.... I dogadaj się z nim jak odpisuje 1 maksymalnie w dobry dzień 2 wiadomości na