Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Siema, słuchajcie jestem szczery. Jestem na informatyce w technikum, szedłem tam myśląc że się do tego nadaje, niestety nie będę pieprzył głupot że jest za trudno itd. Po prostu nie czuje tego i koniec. Chce się wypisać, zmienić kierunek ale nie mam pojęcia na co iść. Z sama informatyka problemów nie mam(jak większość), ale gorzej z tymi przedmiotami "zwykłymi"... Nie radzę sobie z matematyka. Nie chcę w tym tkwić, i się męczyć na siłę. Chce się przenieść na jakiś inny kierunek w technikum ale nie mam pojęcia na co iść. Niestety na infie problem jest taki, że cisna z każdego przedmiotu bo przecież informatycy "muszą umieć wszystko po trochu". Z sama infa nie ma problemów, lecz mamy rozszerzone przedmioty (jak wiadomo na infie matma i nie wyrabiam). Jestem z Warszawy, więc mam duży wybór, wszystkie kierunki jakie są mam pod ręką, z tym nie ma problemu... Problem jest tylko w tym JAKI kierunek wybrać. Szkoda mi trochę tej informatyki ale nie mam wyboru chyba. Ma ktoś jakiś kierunek, na którym nie ma rozszerzonej matmy przede wszystkim oraz jest w miarę przyjemny? Czekam na pytania i propozycje, z góry dzięki. Decyzji co do tego odejścia jeszcze nie podjąłem ale dla mnie to naprawdę męka, chce z tego zrezygnować i iść na coś łatwiejszego. Doradzcie co robić...
#szkola #edukacja #przegryw

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy dla młodzieży
  • 7
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2