Wpis z mikrobloga

@Floweczek: Laguna II 1.9Dci 120KM, oraz poliftowa 130KM. Serio. Na start robisz płukankę silnika i zalewasz coś dobrego, co zmieniasz co 10 tysięcy i śmigasz, jak #!$%@?. Nie, nie na lawecie, tak, posiadam Lagunę II.

Ewentualnie Stilo chyba dorwiesz z 1.9JTD pod maską. Też zajebista opcja.
@Floweczek: Jak lubisz sam pogrzebać przy aucie to jak najbardziej megane 2.
Małe spalanie,duży komfort tylko wymaga ciągłej uwagi(czyszczenie odmy, czyszczenie odprowadzenia wody z podszybia, ciągłe problemy z kabelkami itd.)
@ingocnito: a dlaczego musi być Diesel?

właśnie o takim mówie 120km, 300Nm


@ingocnito: tak, jak pisałem - płukanka silnika i przejście na coś normalnego i normalne interwały wymian. Oprócz tego, podepnij pod kompa, bo pasowałoby sprawdzić korekty wtryskiwaczy. Poza tym, wiadomo, dwumasa, turbo i tp do przeglądu.
@DDejwiD: @Floweczek: ja też bym raczej proponował Ci coś w benzynie + LPG, bo koszta utrzymania Diesla i koszty przejechania 100km to nieporozumienie przy tych cenach ropy. Dodatkowo, nie oszukujmy się, 15 letni Diesel to skarbonka bez dna.
i jak narazie


@ingocnito: słowo klucz.

Kumpel się jarał, że mu Skoda fajnie lata. No to rok w rok teraz wtryskiwacze po jednym wymienia, bo koszt jednego 450 xD

@Floweczek: Stilo 1.6 + LPG, czy Audi A3 1.6, lub Megane II 1.6 powinieneś dorwać bez problemów.
@Floweczek: No to ja też właśnie mam Thalię. Ojciec ma Zafire z 1.9 CDTI (to to samo co 1.9 JTD) I tez raczej dużych problemów nie sprawia. A spalanie z 2000+km do Austrii i spowrotem wyszło 6,5l/100km na full obładowanym aucie z bagażnikiem na dachu
Passat B5 to wyjątkowe auto i raczej już tak wypasionego technicznie auta na swoje czasy nigdy nie będzie.


@kupkesobieciagne: xD

@Floweczek: To musi być trolling, nie wierzę, że istnieją tak #!$%@? ludzie xD

Renaultowskie 1.4 8v


@Yam1337: Pilnuj UPG! Te silniki miały w sporej części wadę fabryczną w postaci bardzo słabego chłodzenia głowicy! Nagrzewała się i uszczelki pękały na kanałach wodnych. Spory problem w Kangoo był z tym silnikiem.
@Floweczek: To musi być trolling, nie wierzę, że istnieją tak #!$%@? ludzie xD


@Zielony34: 8 wahaczy przedniej osi z materiałów lekkich, 6 wahaczy tylnej osi typu double wishbone + dodatkowy wahacz poprzeczny, stały napęd na cztery koła sterowany torsenem typu 1, ogólnie układ quattro przeniesiony z audi A6, edl obu osi, wysokiej jakości blacha odporna na korozję oraz podwójny ocynk.

Pokaż no średnią klasę w 1995 roku, która ma coś
@Zielony34: Ba, skoro uważasz nazywanie passata niezwykle wypasionym tecnicznie samochodem na swoje czasy trollingiem lub "byciem #!$%@?", to rozumiem, że jest to gigantyczne przekłamanie z mojej strony?

Czy tego chcesz czy nie, Passat B5 to wypadek Vaga przy pracy i wziął z topowej technicznie limuzyny tamtych czasów, czyli A8 podwoziowo prawie wszystko bez zmian.

Tak, technicznie Passat B5 4motion jest bliźniaczy do AUDI A8 QUATTRO, możesz się osrać na zielono, obrażać