Wpis z mikrobloga

@KobyleCaco: ale to jest napisane zupelnie serio. Jedyna sensowna i z podejsciem frontem do klienta obsluge posprzedazowa, masz na amazonach.
W dodatku na de ten telefon bedzie pewnie tanszy niz w PL w oficjalnej dystrybucji.
Pytasz - odpowiadam wg najlepszej wiedzy.

Chcesz sie palowac z polskimi januszami, to tu masz liste z oficjalnej dystrybucji
https://www.mi.com/pl/
  • Odpowiedz
@PurpleHaze: zdziwiłem się, bo amazon ma taką samą cenę jak allegro czy polskie markety, a przy tym dostawa z europy która trwa 2 tygodnie, nie wyobrażam sobie jak będzie wyglądać u nich reklamacja. Nie kupowałem w ten sposób do tej pory
  • Odpowiedz
@KobyleCaco: wiekszosc towarow idzie z PL magazynow, dostawa to kilka dni. A reklamacja wyglada tak, ze kontaktujesz sie z supportem, a oni w wiekszosci przypadkow sami ci umawiaja kuriera po sprzet.
Zazwyczaj jest to wymiana na nowy telefon, ewentualnie zwrot kasy jesli nie ma go na stanie.
Warto przy zakupach elektroniki zastanowic sie nad ich oferta, bo (pisze zupelnie serio) obsluga klienta jest lata swietlne przed tym co mamy w
  • Odpowiedz