Wpis z mikrobloga

@ZespolmBanku wiem że jest 24h.. Jaki jest u was SLA?
Chciałbym złożyć reklamację transakcji brak zwrotu na koncie mimo potwierdzenia ód paypro. Wysyłając maile na kontakt piszecie żeby wysłać list (sick!) bądź zadzwonić. Dzwonię przez aplikację jak zwykle..
@Account_executive czas zwrotu powinien być zgodny z informacjami jakie dostałeś od sprzedawcy. Reklamację możesz złożyć na kilka sposobów, niekoniecznie dzwoniąc. Tutaj podajemy wszystkie metody: https://www.mbank.pl/pomoc/reklamacje/ Jeśli jednak dotyczy nierozliczonej operacji kartą, zalecamy kontakt z ekspertem online, placówkę lub mLinię. Pracownik przyjmie dyspozycje monitorowania tej operacji. Czas trwania blokady autoryzacyjnej wynosi do 14 dni.
@Account_executive, zwrot a nierozliczona transakcja to dwie różne kwestie. Jeśli jest założona blokada (pieniądze są na rachunku ale nie możesz z nich korzystać), automatycznie wrócą do Twojej dyspozycji po 14 dniach o ile sklep nie potwierdzi płatności. Jeśli wycofa blokadę wcześniej, odblokujemy pieniądze. Dyspozycję na monitorowanie tej operacji możesz złożyć u eksperta online: https://www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/
@ZespolmBanku z wami rozmawiać to jak z babcią 90 letnia. #!$%@? Mac!

Jeśli paypro twierdzi że wprowadzili zwrot, ja nie widzę że się rozliczyl, NIE WIDZĘ ŚRODKÓW NA SWOIM KONCIE, czy to jest blokada ŚRODKÓW ? NIE!

Patrzyłem po dacie oryginalnej transakcji, oraz datę kiedy wprowadzili zwrot, nie ma nic. Nadal twierdzicie że to blokada środków?

Obudzcie się oraz czytajcie z raz ze
zrozumieniem,nie wymagam dużo od was.
@Account_executive, przepraszamy, nie zrozumieliśmy się. Opieramy się tylko na informacjach, które nam przekazujesz. Na brak zwrotu transakcji reklamację możesz wysłać na email:
kontakt@mbank.pl Podaj datę i kwotę pierwotnej transakcji, numer rachunku i szczegółowo opisz sytuację.