Aktywne Wpisy
WielkiNos +22
GryzeKisiel +11
Chciałbym rozwiać wątpliwości co do tego miejsca i pierwszeństwa.
Auta jadące Podwalem są na drodze z pierwszeństwem. Auta wyjeżdżające z Komuny Paryskiej są na podporządkowanej. Jednakże pasy z Komuny Paryskiej w żaden sposób się nie przecinają i auta jadące z tego kierunku jadą dalej po swoim pasie i jeśli ktoś jadący Podwalem chce skręcić w lewo w Dworcową to musi zmienić pas. Na pasach nie ma żadnych trójkątów, pasów zatrzymania itd.
Wielokrotnie
Auta jadące Podwalem są na drodze z pierwszeństwem. Auta wyjeżdżające z Komuny Paryskiej są na podporządkowanej. Jednakże pasy z Komuny Paryskiej w żaden sposób się nie przecinają i auta jadące z tego kierunku jadą dalej po swoim pasie i jeśli ktoś jadący Podwalem chce skręcić w lewo w Dworcową to musi zmienić pas. Na pasach nie ma żadnych trójkątów, pasów zatrzymania itd.
Wielokrotnie
Od dwóch dni nie mozna się do was dodzwonić, ani wczoraj w różnych godzinach, ani dzisiaj z samego rana. Czy ktoś pracuje na infolinii? Czy wszyscy pojechali na długi weekend..
Chciałbym złożyć reklamację transakcji brak zwrotu na koncie mimo potwierdzenia ód paypro. Wysyłając maile na kontakt piszecie żeby wysłać list (sick!) bądź zadzwonić. Dzwonię przez aplikację jak zwykle..
Jeśli paypro twierdzi że wprowadzili zwrot, ja nie widzę że się rozliczyl, NIE WIDZĘ ŚRODKÓW NA SWOIM KONCIE, czy to jest blokada ŚRODKÓW ? NIE!
Patrzyłem po dacie oryginalnej transakcji, oraz datę kiedy wprowadzili zwrot, nie ma nic. Nadal twierdzicie że to blokada środków?
Obudzcie się oraz czytajcie z raz ze
zrozumieniem,nie wymagam dużo od was.
kontakt@mbank.pl Podaj datę i kwotę pierwotnej transakcji, numer rachunku i szczegółowo opisz sytuację.
Adres mailowy kontakt itp? Obsługa nie chce mi pomóc.