Wpis z mikrobloga

Leszek Kowalski usługi budowlane z Gruszczyna. Potrzebuję opinie na ich temat. Siostra chce ich wziąć ekipę tego pana do budowy domu pod Poznaniem, i poleciła mi rozeznać się w temacie ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ktoś, coś?

#leszekkowalski #budowalnka #opinie
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Dziku74: też sprawdzam. Niby znalazłam kilka pozytywów na goldenline, czy wizytówce Google. Ale szczerze mówiąc bardziej daję wiarę w opinie napisane przez przeciętnego wykopka, niż anonima z internetu.
  • Odpowiedz
Sam nie miałem do czynienia z firmą budowlaną leszka kowalskiego, ale opinie z forum Gazety, i Goldenline wydają się całkiem wiarygodne. Wystarczy wklepać w Google "leszek kowalski usługi budowlane opinie" i voila ( ͡° ͜ʖ ͡°) .
  • Odpowiedz
Aktualnie budujemy z Panem Leszkiem dom, i jak na razie wszystko w porządku. To znaczy nie znam się na budowlance na tyle, żeby ocenić jakość ich pracy, od tego jest mój niebieski, ale nie ma z nimi żadnych problemów. Zjawiają się na czas, budują, terminowo oddają kolejne etapy, nie żądają zmiany wcześniej ustalonych warunków, etc. Czyli jak na Polskie warunki bardzo dobrze wręcz. No oczywiście zobaczymy jaki będzie efekt końcowy, bo nie
  • Odpowiedz
Witam, czy to o firmę tego Pana chodzi:

Leszek Kowalski, ul. Łąkowa 22, 62-006 Gruszczyn, NIP 7773001910

???

Jeśli tak, to odezwij się na PW. Mogę ci podesłać info na jego temat. Pozdrawiam.
  • Odpowiedz
Leszek Kowalski, ul. Łąkowa 22, 62-006 Gruszczyn, NIP 7773001910

Tak, to dane tego Pana. Odblokuj proszę prywatne wiadomości bo nie mogę do ciebie napisać. Daj znać co tam wiesz na temat Pana Leszka. Byle szybko bo siostra podpisuje wkrótce z nimi umowę ba budowę domu.
  • Odpowiedz