Wpis z mikrobloga

@MichaelT128 Dzięki Mirek, bo już trochę zaczynałem się niepokoić ( ͡° ʖ̯ ͡°) A da się jakoś na stronie banku sprawdzić czy mam aktywowany 3D-Secure? I czy jest jakaś lista sklepów, które je obsługują?
@Pafeuuu: W Santanderze wszystkie karty są objęte standardem 3D-Secure i nie można go wyłączyć.

I czy jest jakaś lista sklepów, które je obsługują?

Nie.

Poza tym brak 3D-Secure to nie jest twój problem, bo gdy sklep go nie wdrożył to na niego przenoszona jest odpowiedzialność za nieautoryzowane transakcje. Zresztą w razie jakiegokolwiek fraudu masz do dyspozycji chargeback.
@MichaelT128 One przychodzą z każdym przelewem? Robiłem już parę razy przelew w tym dwa razy niemałe sumy i ani razu nie przyszedł on mi. Czy jest różnica robienia przelewu przez aplikację, a stronę internetową?
One przychodzą z każdym przelewem?


@Pafeuuu: Tak, o ile nie przelewasz na inne swoje konto w obrębie banku lub nie dodałeś odbiorcy jako zaufanego.

Czy jest różnica robienia przelewu przez aplikację, a stronę internetową?

Tak, sposobem autoryzacji. Przez aplikację potwierdzasz PINem logując się (lub jeżeli logowałeś się odciskiem palca to podczas samej realizacji transakcji), a przez stronę kodem SMS.