Wpis z mikrobloga

#e3 #e32019 #nintendo #nintendoswitch #gry

Moje małe podsumowanie dzisiejszego Directa:

SMASH BROS: dwie nowe postacie DLC:
- Hero z serii Dragon Quest

Koncept ciekawy, kilka głównych postaci z serii DQ, widać piękną kreskę Akiry Toriamy (Twórca Dragon Balla). Może być ciekawe, ale z drugiej strony koleeeejna postać z mieczem...

- Banjo Kazooee

Jest to o tyle ważna informacja, że jest to pierwsza postać, która nie wywodzi się strice z Japonii (o czym pisałem tutaj ) także od dzisiejszego Directa grono możliwych postaci poszerza się niemiłosiernie. Tym bardziej, że Microsoft dogadało się z wielkim N. jest wyczynem.

ANIMAL CROSSING

Powiem szczerze, że za bardzo nie mam doświadczenia z AC. Także o ile ta gra może wśród większości fanów nintendo budzić zachwyt tak ja przyjmuje niejako obojętnie... Może jak z czasem zapoznam się z serią, to zmienię zdanie.

NOWA CONTRA

Mieszane uczucia. Z jednej strony - WOW, nowa Contra po jakichś, nie wiem, 10 latach!! A z drugiej strony... strzelająca panda?! Serio? I przy okazcji Anniversary Collection od Konami. Może przy okazji jakąś nową Castlevanie wydadzą? :)

LUIGI MANSION 3

Nie grałem w 1 i 2, ale 3 zapowiada się ciekawie. Może od tej gry rozpocznę poznawanie tejże serii.

WIESIEK 3 na Switch

Ponownie, z Wieśkiem nie miałem do czynienia, ale jest to o tyle ważne info, że Wiesiek 3 jest - prawdopodobnie - pierwszym polskim 3A wydanym na konsolę Nintendo. Cieszy to.

Mario i Sonic Olympics

Miałem kiedyś do czynienia z jedną częścią na Wii. Dziwi tylko taka wczesna premiera - gra sygnowana jest Olimpiadą w Tokyo, a mimo to 9 miesięcy przed rozpoczęciem wydają grę?

Nowe No more Heroes

Remake Zeldy

Remake Resident evil 0 1 4 5 6

Remake serii "Mana" od Square'a

No i...

...NOWA ZELDA.

Hmmm

Raczej... "Majora Mask" symptom, czyli nowa gra na starym silniku. Mimo to cieszy ;)