Wpis z mikrobloga

Mirki, pół roku temu kupiłem mamie laptopa HP za 2100 zł. Jakiś czas temu na ramce ekranu pojawiło się wybrzuszenie. Bardzo szybko naderwał się zawias i oddaliśmy na gwarancję. Niestety, nie uznali gwarancji i chcą za ewentualną naprawę ponad800 zł.

Mama chce kupić lepszy sprzęt, bo tamten okazał się fatalnie wykonany (touchpad po kilku miesiącach się świeci, ekran jest mizerny, całość to słaby plastik). Pytanie czy warto go naprawiać i sprzedać jako laptop na gwarancji za około 1200 złczy może lepiej sprzedać na części?Co będzie bardziej opłacalne?

PS. Drugi raz nie nabiorę się na taki badziew i będę kupował lepsze sprzęty.

#komputery #elektronika #laptopy
Pobierz
źródło: comment_szpJ9vQketQf86pssoInSnUeWl5B9VhK.jpg
  • 24
@bi-tek: tu wchodzi bardziej kwestia tego, że oni muszą używać części których im dostarcza producent, które mogą być droższe. No i logistyka, robociazna i tak dalej też wchodzi w cenę
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Sihill_pl: Nic do ciebie nie mam, ale prawnicy serwisów będą mówić takie rzeczy jakie serwisy sobie zażyczą i zapłacą
Każde inne opracowanie serwisów konsumenckich, niezależni prawnicy, ba! rzecznik praw konsumenta mówi to co ja:
Pierwsza reklamacja - sprzedawca ma prawo najpierw naprawić rzecz lub ją wymienić na wolną od wad.
Druga reklamacja (może być nawet na inną usterkę) - sprzedawca musi oddać pieniądze jeżeli klient nie chce napraw czy wymiany na