Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu, założyłem sobie Kartę Krakowską, po czym kupiłem bilet miesięczny w punkcie MPK na tę kartę. Dziś coś mnie tchnęło i wszedłem na mój profil online, gdzie w zakładce moje bilety nie ma nic. To samo na aplikacji w telefonie. Przyznam, że trochę mnie to zmartwiło bo nie mam już potwierdzenia zakupu biletu. Czy to normalna sytuacja, że bilet nie jest pokazywany w moim profilu, jeśli kupiłem go fizycznie w punkcie?
#mpkkrakow #mpk #krakow
  • 5
@sith92: aplikacja (oraz strona KK) oraz fizyczna karta to dwa różne nośniki biletu. Więc bilet może być tylko na jednym nośniku, nie może być na wielu. Czemu tak jest? Strzelam, że aby zapobiegać nadużyciom bo już widzę jak przedsiębiorczy krakowianie współdzieliliby między sobą bilety. Nawet jeżeli kupisz bilet online (przez stronę KK) to ten bilet musi zostać "powiązany" z nośnikiem, żeby można było z niego korzystać.

Fizyczna karta krakowska jest takim