Wpis z mikrobloga

#kupno #rower Zastanawiam się nad kupnem roweru:

Obecnie mam do wyboru używany:
https://www.olx.pl/oferta/rower-specialized-CID767-IDzFvQE.html#f2267bc19a

oraz zastanawiam się nad nowym:
https://allegro.pl/oferta/rower-spartacus-cross-4-1-alivio-hydraulika-disc-6828217562

W sumie kusi mnie też kross który daje 5lat gwarancji.
Nie znam się za bardzo. Wybrałem te rowery - bo nie chciałbym, żeby się nie psuły i wytrzymały również 3 dniowy wypad w góry po drodze kamienistej (co chyba dy-sklasyfikuje używkę bez amortyzatora).
xaoc - #kupno #rower Zastanawiam się nad kupnem roweru:

Obecnie mam do wyboru używ...

źródło: comment_I6ZLk1LSaZWsexpsnxiRuLzOfxv04FDE.jpg

Pobierz
  • 18
@xaoc: Specialized to porządna firma, a w tej cenie dostaniesz gunwo, a nie amortyzator. Z drugiej strony skoro chcesz jechać w góry to nie brałbym tego speca, bo na gładkich oponach 30mm wypierdzielisz się na pierwszym kamieniu na prostej drodze. No chyba, że zakładasz jazdę tylko po takich szutrach, jak na zdjęciu Speca to tak - wtedy wybór jest prosty. Po za tym ten Spec to świetna maszyna wszędobylska - sztywna,
@kapuczina_corki_somsiada: @adii_22: Zrównałeś tego spartacusa jak by to było totalne gówno - a mi się wydaje rozsądny w tej cenie. Wygląd tego roweru faktycznie nie jest zbyt nowoczesny - ale komponenty wydają się być w porządku - porównując do innych firm w tej kategorii cenowej.
Brałbym specialized bo jest o wiele lepszy ale oba rowery mają za wąskie opony do jazdy po drodze kamienistej. Na kamienie minimum 1,95" a nie będzie się dało założyć im takich opon.
@xaoc: Specialized ma lepsze przerzutki jednak ma z przodu korbę 50-34 więc na podjazdach może być ciężko, musiałbym określić gdzie po tych górach będziesz jeździł i jaką masz kondycję.

W tej cenie nie dostaniesz dobrego amortyzatora ten Spartakus to rower crossowy więc też na duże kamienie się nie nadaje.