Wpis z mikrobloga

#play zgodnie z obietnicą obrabiam wam dupsko:

Doładowałem rano konto. Włączam pakiet. Cisza. Patrzę na stan konta na telefonie - zgadza się. Patrzę na play24 - brakuje kilka złotych. Ok. Wysyłam zgłoszenie. Czekam godzinę, drugą, trzecią... nic. Telefon na BOK. Pani mówi, że trzeba dzwonić na dział techniczny a tak w ogóle to nie mam tyle środków, żeby włączyć pakiet i mam se doładować konto ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ok drugi telefon tym razem na dział techniczny. Pani mówi, że nie włączy bo nie mam środków. "Ale ja doładował? To gdzie są?". Pani mówi, że korzystałem z usług. "Ale ja nie korzystał". Pani mówi, że nawet jeśli, to ona nie ma możliwości włączyć bo brakuje środków. "Dobrze, dziękuję, do widzenia". Pełna kapitulacja. Doładowałem tajemniczo zaginione złotówki. Czekam. 10 minut, 15 minut, 20 minut... kwota doładowania na telefonie pasuje. Kwota w play24 już nie - nie pokazuje ostatniego doładowania. Pakietu nie da się dalej włączyć. Ok piszę znowu zgłoszenie. Czekam.. jeszcze nikt nie odpowiedział na pierwsze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 7
@hpiotrekh nie otrzymałem informacji, że pakiet zostanie włączony w ciągu 24h tylko, że nie można włączyć pakietu. Wcześniejszy pakiet sam się wyłączył. Nie rozumiem do czego dążysz? Już pomijam, że mam z nimi taki sam problem miesiąc w miesiąc.
Dodam, że znowu kasa znikła. Tym razem nawet nie dzwoniłem na BOK. Znowu musiałem doładować. Czyli podsumowując pakiet w PLAY kosztuje kilkanaście złotych więcej niż jest napisane w cenniku. Pozdrawiam.

BTW jaką sieć polecacie?