Aktywne Wpisy
Hopsa +88
Hejka,
Podzielę się z wami historią z życia dziewczyny-przegrywa.
Pewnego dnia postanowiłam, że skończę z moją nijaką sylwetką, marzyło mi się żeby w tym roku być tą chudą atrakcyjną śliczną dziewczyną.
Znalazłam sobie siłownię, kupiłam karnet na 1 miesiąc za 120zl + 20zł za kartę członkowską.
Zanim wybrałam się na siłownię pojechałam na zakupy, kupiłam sobie te dresy i koszulkę z pumy i jeszcze inna koszulkę, całość za ok. 350zl, przy kasie
Podzielę się z wami historią z życia dziewczyny-przegrywa.
Pewnego dnia postanowiłam, że skończę z moją nijaką sylwetką, marzyło mi się żeby w tym roku być tą chudą atrakcyjną śliczną dziewczyną.
Znalazłam sobie siłownię, kupiłam karnet na 1 miesiąc za 120zl + 20zł za kartę członkowską.
Zanim wybrałam się na siłownię pojechałam na zakupy, kupiłam sobie te dresy i koszulkę z pumy i jeszcze inna koszulkę, całość za ok. 350zl, przy kasie
Kalinka89 +9
Czym się wspomagacie podczas kilkugodzinnej podróży za kierownicą. Ja po 3 godzinach zaczynam zamulać, a kawa działa tylko na chwilę
Czy to jest wlew do zbiornika do płynu wspomagania?
Wspomaganie w BMW niestety bywa kłopotliwe.
A jak stuka, to magiel może mieć luzy, trzeba by było sprawdzić. Ewentualnie bywa luz na samych drążkach.
@Zielony34
Dzieki za info. Jade ale strach trochę jechac
@Zielony34 nie blokuje kierownicy. Przejachalem w okol bloków i tylko ciezej sie skreca, ale bardziej stuka i swiszczy niz blokuje kierownice.
Jak stuka to się nic nie bój, nie odpadnie, nic się nie stanie. Idź do ogarniętego gościa na diagnostykę i Ci powie co i jak. Proste szarpaki mogą nie wykryć.
Stukanie masz w jakich okolicznościach?
Generalnie to nie jest tak, że coś tam odpadnie. Nawet jak jest luz na maglu, to niektórzy tak jeżdżą latami. Nie mówię że tak się powinno, ale też nie ma co brać lawety.
To na zdjęciu, moim zdaniem, jest napinaczem któregoś paska. I faktycznie może mieć wpływ na piszczenie owego paska. I faktycznie może minąć na jakiś czas po popsikaniu czymś. Ale to nie ma nic wspólnego ze stukaniem z układu kierowniczego. Mówiliśmy zatem od początku o czymś innym.
Nadal rada jest ta sama - jedź do dobrego warsztatu. Ale
Piszczalo przy skrecaniu i stuka przy skrecaniu ale również w czasie wolnej jazdy i postoju.
Popsikal i przestalo piszczeć tak jakby pasek nasmarowal.. Stuka nadal na postoju najbardziej.