Wpis z mikrobloga

@spidero tylko chcialem potwierdzic.. Mam maly problem przy skrecaniu kierownicą stawia opor i swiszczy i stuka lekko.. Tam mysle czy to plynu dolac czy pompa do wymiany..
@CHI77OUT: Lej więcej, nawet pod korek. U mnie przy poziomie ok. połowy wyła pompa, zalałem więcej i jeżdżę już drugi rok bez problemów.
Wspomaganie w BMW niestety bywa kłopotliwe.
A jak stuka, to magiel może mieć luzy, trzeba by było sprawdzić. Ewentualnie bywa luz na samych drążkach.
@CHI77OUT na boku zbiorniczka powinna być miarka. Jak blokuje ci kierownice podczas skrętu, to prawdopodobnie przekładnia do regeneracji. Szczególnie, jak piszesz, że stuka. Ewentualnie drążki do sprawdzenia. Natychmiast na stację diagnostyczna na szarpaki.
@CHI77OUT: Brak płynu to może być wycie, stukanie nie.
Jak stuka to się nic nie bój, nie odpadnie, nic się nie stanie. Idź do ogarniętego gościa na diagnostykę i Ci powie co i jak. Proste szarpaki mogą nie wykryć.
@CHI77OUT: Nie panikuj ;)
Stukanie masz w jakich okolicznościach?
Generalnie to nie jest tak, że coś tam odpadnie. Nawet jak jest luz na maglu, to niektórzy tak jeżdżą latami. Nie mówię że tak się powinno, ale też nie ma co brać lawety.
@jamtojest hhehe. Latwo powiedziec ;) Bylem u machanika holendra. Popsikal mi apecifikiem na pasek i przetalo piszczeć..... i powiedzial ze musialem gdzies spodem #!$%@?. Wpisał mi w google co podejrzewa ze stuka i pokazuje na fotce... A stuka na wolnych obrotoach i jak sie zatrzymuje. Jak sie rozpedze tak do 40 - 50km/h to przeataje stukac tak jakby sie ukladalo coś..
CHI77OUT - @jamtojest hhehe. Latwo powiedziec ;) Bylem u machanika holendra. Popsikal...

źródło: comment_esUmB3U76Tk8VVkNvZR3HHP1ARRwcNlC.jpg

Pobierz
@CHI77OUT: Ej, ale piszczy czy stuka? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

To na zdjęciu, moim zdaniem, jest napinaczem któregoś paska. I faktycznie może mieć wpływ na piszczenie owego paska. I faktycznie może minąć na jakiś czas po popsikaniu czymś. Ale to nie ma nic wspólnego ze stukaniem z układu kierowniczego. Mówiliśmy zatem od początku o czymś innym.
Nadal rada jest ta sama - jedź do dobrego warsztatu. Ale
@jamtojest no piszczy i stuka. Sprawa jest świeża także rozwazamy opcje. ;)
Piszczalo przy skrecaniu i stuka przy skrecaniu ale również w czasie wolnej jazdy i postoju.
Popsikal i przestalo piszczeć tak jakby pasek nasmarowal.. Stuka nadal na postoju najbardziej.