Wpis z mikrobloga

@maloj: E60 po lifcie to zupełnie inne auto od E39. Porównując do E60 przedlifta, naprawiono wiele bolączek m.in. związanych z elektryką. Porównując do E39, auto jest mniej awaryjne ale droższe w serwisie. Oczywiście najwięcej zależy od tego jaki egzemplarz znajdziesz, ale przygotuj się na to, że jak planujesz dużo jeździć to w E39 będziesz co miesiąc zostawiać kilka stów u mechanika, w przypadku E60 będziesz zaglądał do mechanika rzadzej ale rachunek
automat? Masz naprawiony automat w swoim 550i? Z tego co wiem to one padały fest tak samo w 750i.


@sorek: Automat 6hp28. Nie wiem czy jest naprawiony (obstawiam, że masz na myśli wycierające się gałki mechatronica?), ja przy nim nic nie dłubałem. Mam auto 2 lata, od razu po kupnie wymieniłem profilaktycznie olej w skrzyni i odpukać, do tej pory bez żadnych problemów.

czyli 500 co miesiąc albo 2,5k co kwartał?
@Plecakofil: Kurde Mirku... Jeżdżę E39 już tyle lat i kilka stów to zostawiam w roku, a nie co miesiąc. Nie wiem co tam by się miało aż tak psuć. Owszem, to stare auto i ciągle są drobne przygody - a to wiązka gdzieś się przetrze, a to jakaś wtyczka nie łączy. Ale to są usterki na kilkadziesiąt złotych co parę miesięcy, a nie kilkaset co miesiąc.

A co jest takiego droższego